کد خبر : 1536050 | 13 تیر 1397 ساعت 20:16 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه هدایت رئال مادرید راهی ترکیه شد

گوتی، ستاره سابق باشگاه رئال مادرید دستیار سنول گونش سرمربی نامدار ترکیه ای در بشیکتاش خواهد شد.

گزینه هدایت رئال مادرید راهی ترکیه شد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی زین الدین زیدان از سمت هدایت رئال مادرید استعفا داد گوتی یکی از گزینه های مهم جانشینی او بود اما در نهایت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند با خولن لوپتگی به توافق برسند.

 

1298483

 

حالا گوتی که در رده های پایه باشگاه رئال مادرید مشغول به کار بود برای تجربه اندوزی راهی سوپرلیگ ترکیه شده و قرار است به عنوان دستیار سنول گونش در باشگاه بشیکتاش مشغول به کار شود.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:" امروز، می خواهم از رئال مادرید تشکر کنم، جایی که برای سال ها خانه ام بوده و من به عنوان بازیکن و مربی، از کار در آنجا لذت بردم. در چند روز آینده، بشیکتاش خانه جدید من خواهد بود؛ جایی که من کمک مربی خواهم بود و می توانم به صورت حرفه ای پیشرفت کنم.

از بشیکتاش به خاطر عشق و اعتمادی که به من نشان داد، تشکر می کنم. من این عشق و اعتماد را به با کار زیاد و شور و اشتیاق پاسخ خواهم داد. خانواده ام منتظر این ماجراجویی در استانبول هستند. با عقاب های سیاه برای همیشه!"

گوتی در گذشته و در سال 2010 نیز مدتی به عنوان بازیکن در باشگاه بشیکتاش مشغول به بازی کردن بود و حالا دوباره راهی ترکیه شده است. گوتی که در دوران هدایت تیم جوانان رئال مادرید به افتخارات زیادی دست یافت، پیشنهادی از باشگاه لگانس نیز داشت اما ترجیح داد راهی سوپر لیگ ترکیه شود.

دیدگاه‌ها