کد خبر : 1536334 | 15 تیر 1397 ساعت 10:53 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه نبرد اصلی دیدار فرانسه - اروگوئه

دو تیم فرانسه و اروگوئه دیدار حساسی را امروز برگزار خواهند کرد.

سه نبرد اصلی دیدار فرانسه - اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، برنده دیدار امروز راهی نیمه نهایی جام جهانی خواهد شد و از همین رو برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آخرین بار فرانسه در سال 2006 تا فینال پیش رفت و اروگوئه نیز در سال 2010 به نیمه نهایی رقابت ها راه یافت. حال دو تیم روبروی هم قرار می‌گیرند و دیدار حساسی با یکدیگر خواهند داشت و در زیر،  سه نبرد سرنوشت ساز بازی امروز را بررسی کرده ایم.

 

1315674

 


کیلیان امباپه در مقابل دیگو گودین


بیشتر مردم، انتظار این را دارند که امروز کیلیان امباپه، بار دیگر عملکرد درخشانی داشته باشد و توجهات را به خود جلب کند و در آن سو، دیگو گودین که نمایش های بسیار خوبی تا به اینجا برای اروگوئه داشته، منتظر مهاجم جوان فرانسوی است تا مقابل او بایستد و او را متوقف کند. شاگردان اسکار تابارز تا به اینجا جام تنها یک گل دریافت کرده اند که این نشان از خط دفاع بسیار قدرتمند آنهاست. در آن سو کیلیان امباپه نیز در دیدار قبلی، 2 گل به ثمر رساند و 1 پنالتی نیز برای خروس ها کسب کرد که تیمش در نهایت موفق شد 4-3 حریف خود یعنی آرژانتین را شکست دهد و راهی این دور شود. بدین ترتیب، تقابل این دو می‌تواند از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

1312290

 

 

لوئیس سوارز در مقابل ساموئل اومتیتی

در حالی که ادینسون کاوانی قادر به همراهی اروگوئه در این دیدار نخواهد بود، تمام وظایف بر دوش لوئیس سوارز سنگینی خواهد کرد. او که در دیدار قبل، دو گل برای کاوانی ساخت، در این بازی باید بیشتر روی توانایی های خود برای گلزنی و ایجاد موقعیت حساب باز کند. زوج او برای تقابل با فرانسه غایب خواهد بود که این موضوع ممکن است شرایط  اروگوئه را به کلی دچار تغییر کند.  با این حال، سوارز کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. او مقابل زوج رافائل واران و ساموئل اومتیتی بازی خواهد کرد که یکی در رئال مادرید توپ می‌زند و دیگری هم تیمی اش در بارسلونا است و بارها با هردو روبرو شده و تجربیات خوبی از این تقابل دارد. حال باید دید که سوارز چه عملکردی مقابل این خط دفاع قدرتمند و جوان که البته در دیدار مقابل آرژانتین اشتباهات متعددی داشت، به نمایش خواهد گذاشت.

 

1306687

 

 

پل پوگبا در مقابل لوکاس توریرا

البته شاید این مقایسه را باید بیشتر پل پوگبا در مقابل پل پوگبا نام می‎دادیم زیرا اگر هافبک یونایتد در ترکیب اصلی قرار بگیرد ، باید با خودش بجنگد تا نمایش خوبی داشته باشد. در حقیقت گاهی او تنها یک تماشاگر است و گاهی هیچ نقشی در عملکرد تیمش ندارد. با این حال، زمانی که پوگبا روی فرم باشد، تمام خط هافبک حریف باید در آمادگی کامل باشند تا بتوانند او راه مهار کنند. قدرت بدنی، پاس های کلیدی و موثر بودن روی بازی تیم، از خصوصیات مثبت پوگبا است که باید دید آیا بازیکنان اروگوئه قادر به مهار او خواهند بود یا نه. توریرا که رقیب روبروی پوگبا در خط میانی است و کار دشواری پیش روی اوست، به حضور در باشگاه آرسنال نزدیک است.

 

دیدگاه‌ها