کد خبر : 1536437 | 15 تیر 1397 ساعت 16:44 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی نرسید؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن اروگوئه و فرانسه

اسکار تابارز و دیدیه دشان نفرات منتخب خود را برای شروع بازی امروز اروگوئه و فرانسه معرفی کردند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن اروگوئه و فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی اروگوئه که با کسب ۹ امتیاز و صدرنشین گروه A و برتری مقابل پرتغال به این مرحله رسیده، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم نیژنی نووگوراد به قضاوت نستور پیتانا از آرژانتین مقابل فرانسه‌ای قرار می‌گیرد که به‌عنوان تیم اول گروه C و حذف آرژانتین به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرده است.

 

فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، دیگو لاکسالت، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، ناهیتان ناندز، رودریگو بنتانکور، لوئیس سوارز و کریستین استوانی ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر اسکار تابارز از ابتدا برای اروگوئه مقابل فرانسه به میدان می‌روند.

 

هوگو لوریس، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه، کورنتین تولیسو، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو نیز ترکیب تیم ملی فرانسه را در بازی با اروگوئه تشکیل می‌دهند.

 

1317699

 

ادینسون کاوانی که در دیدار اخیر اروگوئه برابر پرتغال به دلیل مصدومیت تعویض شده بود، به دلیل عدم بهبود آسیب دیدگی در ترکیب بازی امروز تیمش قرار نگرفته و جای خود را به استوانی داده است.

 

فرانسه هم با یک تغییر نسبت به ترکیب دیدار اخیرش برابر آرژانتین در مسابقه امروز مقابل اروگوئه حاضر شده که تولیسو به جای بلیز ماتوئیدی محروم بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها