کد خبر : 1536468 | 15 تیر 1397 ساعت 17:47 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سوئد: آماده هر اتفاقی برابر انگلیس هستیم

سرمربی تیم ملی سوئد معتقد است سبک بازی تیم انگلستان نسبت به گذشته فرق کرده و دوران جدیدی را سپری می‌کند.

مربی سوئد: آماده هر اتفاقی برابر انگلیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد عصر فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. شاگردان اندرسون پس از صدرنشینی در گروه F مسابقات به دیدار سوئیس رفت و بعد از برتری ناپلئونی برابر حریفش راهی این مرحله شد. این دو تیم دوبار پیش از این در جام جهانی 2002 و 2006 به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو مسابقه به ترتیب با نتیجه تساوی 1-1 و 2-2 به پایان رسید.


حال یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد در کنفرانس خبری قبل از دیدار با انگلیس حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت:سبک فعلی فوتبال انگلستان با آن چه که من در جوانی می‌دیدم خیلی متفاوت است. من همیشه طرفدار فوتبال انگلیس بودم و منتظر شنبه‌ها می‌ماندم که بازی‌های این کشور را تماشا کنم. انگلیس کشور دوم من است و با زمین‌های گل مانند این کشور بزرگ شدم. به همین دلیل بازی برابر این تیم بسیار هیجان انگیز است.


وی در ادامه تصریح کرد: انگلیس‌ها قبلا فوتبال را با قلب و روح خود بازی می‌کردند و بسیار جنگجو و سختکوش بودند که من عاشق این سبک بودم. اما حالا این سبک فرق کرده و نسبت به گذشته متفاوت است.


شاگردان ساوت گیت مرحله قبل را با برد در ضربات پنالتی مقابل کلمبیا به پایان رساندند و حالا باید رو در روی سوئد قرار گیرند. سرمربی تیم ملی سوئد در خصوص احتمال کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی عنوان کرد: ما برای این بازی در آمادگی کامل قرار داریم. اگر مسابقه به وقت‌های اضافی و حتی ضربات پنالتی هم برود این توانایی و شرایط ذهنی را داریم تا با آمادگی کامل مقابل حریف خود قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها