کد خبر : 1536480 | 15 تیر 1397 ساعت 19:26 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی‌روسیه: مهم‌ترین مسابقه تاریخ را در پیش‌داریم

استانیسلاو چرچسف در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد به شادی بعد از برد مقابل اسپانیا توجه نداشته و تمرکز خود را بر روی تیم ملی گذاشته است.

سرمربی‌روسیه: مهم‌ترین مسابقه تاریخ را در پیش‌داریم

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی روسیه میزبان مسابقات جام جهانی فردا شب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به دیدار کرواسی می‌رود. حال چرچسف، سرمربی تیم ملی روسیه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تقریبا مهم‌ترین مسابقه را پیش روی خود می‌بینیم.  


تیم ملی روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و در نهایت توانست حریف نامدار و قدرتمند خود را در ضربات پنالتی شکست دهد. این برد باعث شد یک جشن همگانی در کشور روسیه برپا شود. چرچسف در این رابطه عنوان کرد: من یک مربی هستم و بر روی کارم تمرکز دارم و به همین دلیل نمی‌رسم که روزنامه‌ها را مطالعه کنم و تلویزیون تماشا کنم. یاداوری بازی با اسپانیا لذتبخش خواهد بود ولی برای روسیه این یک قدم رو به جلو است و اجازه دهید به پیش برویم. بازی با کرواسی یک بازی متفاوت است و کاملا اطمینان دارم که در یک چهارم نهایی سطحی کاملا متفاوت را تجربه خواهیم کرد.

 


وی در ادامه تصریح کرد: بازی برابر کرواسی دیدار با یکی از بهترین تیم‌های جام است. اما مسابقه فردا آخرین فرصت ما خواهد بود و به همین دلیل با فراموش کردن گذشته برای خلق خاطراتی تازه در زمین بازی حاضر می‌شویم.

دیدگاه‌ها