کد خبر : 1536510 | 15 تیر 1397 ساعت 21:25 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مارسلو و ۲ تغییر برای شیاطین سرخ؛

اعلام ترکیب تیم‌های برزیل و بلژیک

نفرات آغاز کننده بازی برزیل و بلژیک از سوی تیته و روبرتو مارتینس مشخص شدند.

اعلام ترکیب تیم‌های برزیل و بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی برزیل و بلژیک که بعد از صدرنشینی در گروه‌های E و G در دیدارهای اخیرشان به ترتیب برابر مکزیک و ژاپن به برتری رسیدند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به قضاوت میلوراد مازیچ صربستانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، فاگنر، مارسلو، پائولینیو، فرناندینیو، ویلیان، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی برزیل برابر بلژیک را تشکیل می‌دهند.

تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، مروان فلینی، اکسل ویتسل، توماس مونیه، ناصر شاذلی، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو هم ۱۱ بازیکن منتخب بلژیک را تشکیل داده‌اند که با نظر روبرتو مارتینس برابر ستاره‌های سلسائو بازی می‌کنند.

 

1317772

 

مارسلو، مدافع چپ برزیل با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشته و به جای فیلیپه لوئیز بازی می‌کند و همچنین فرناندینیو جانشین کاسمیر محروم شده تا تیته با دو تغییر نسبت به بازی اخیر تیمش برابر مکزیک، امشب مقابل بلژیک قرار بگیرد.

 

نیمکت‌نشین کردن یانیک کاراسکو و دریس مرتنس دو نکته قابل توجه در ترکیب تیم ملی بلژیک است که این دو بازیکن جای خود را به مروان فلینی و ناصر شاذلی، نفرات تعویضی و گلزن شیاطین سرخ در دیدار اخیرشان برابر ژاپن داده‌اند.

دیدگاه‌ها