کد خبر : 1536514 | 15 تیر 1397 ساعت 21:35 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

یک افسوس؛ خداحافظی با پدر ملت (عکس)

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه به احتمال فراوان بعد از حذف از جام جهانی روسیه با این تیم خداحافظی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه دو تیم فرانسه و اروگوئه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به نفع خروس‌ها به پایان رسید.


اما اسکار تابارز، سرمربی موفق و محبوب تیم ملی اروگوئه که به دلیل ضعف عضلانی موجود در پاهایش کل مسابقات جام جهانی را با عصا در کنار زمین گذراند به احتمال فراوان آخرین تورنمنت خود را با تیم ملی اروگوئه پشت سر گذاشته است.


این مربی در چند سال اخیر نتایج درخشانی همراه با تیم تحت هدایت خود کسب کرد. جایی که او در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بعد از مدت‌ها اروگوئه را در سطح جهان مطرح کرد و همراه با این تیم در مقام چهارم مسابقات قرار گرفت.


وی در جام جهانی 2014 برزیل هم بالاتر از ایتالیا و انگلیس به مرحله حذفی مسابقات راه یافت اما در نهایت بدشانسی رو در روی کلمبیا قرار گرفت و با شکست 2-0 برابر این تیم حذف از مسابقات را تجربه کرد.


اروگوئه تحت هدایت تابارز در جام جهانی 2018 هم خوش درخشید و با قرار گرفتن در مکان اول گروه نخست مسابقات به مصاف تیم ملی پرتغال رفت و توانست با درخشش کاوانی، قهرمان اروپا را همراه با کریستیانو رونالدو به خانه بفرستد اما در ادامه با قرعه سختی به نام فرانسه مواجه شد. شاگردان تابارز که امید زیادی برای تکرار نتایج درخشان سال 2010 داشتند در نهایت با بدشانسی کامل و با توجه به اشتباهات فردی از گردونه مسابقات حذف شدند تا اسکار تابارز خداحافظی تلخی با روسیه داشته باشد.

 

1317773

دیدگاه‌ها