کد خبر : 1536523 | 15 تیر 1397 ساعت 21:57 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیلاب اشک در نیژنی نووگوراد(عکس)

بازیکنان اروگوئه علی رغم بازی‌های خوبی که در جام جهانی به نمایش گذاشتند، امروز از این رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه بازی به بازی در جام جهانی بهتر شد و نمایش فنی و سراسر هجومی‌ای ارائه می‌کرد، طوری که پس از غلبه بر مصر و عربستان سعودی، در آخرین بازی مرحله گروهی ۳ بر صفر روسیه‌ای که ۶ امتیاز داشت و تنها یک گل خورده بود را شکست داد تا صدرنشین گروه A شود.

سرنوشت صدرنشینی یا دوم شدن اروگوئه در مرحله گروهی در دستان شاگردان اسکار تابارز بود ولی آنها ترجیح دادند تیم اول شوند و به مصاف پرتغال بروند و در سمتی از جدول مرحله حذفی جام جهانی باشند که مدعیان بیشتری در آن حضور دارند.

بعد از برتری ۲ بر یک اروگوئه مقابل پرتغال، به نظر می‌رسید آنها امروز هم مانع سختی برای فرانسه باشند ولی نمایشی که متفاوت از دیدارهای اخیر این تیم بود و حملاتی که پُر شمار و چندان خطرناک نبود، موجب شد تا در نهایت شکست خورده و از راهیابی به نیمه نهایی ناکام باشند و اشک‌هایشان سرازیر شود.

گریه‌های عجیب و دردناک خوزه ماریا خیمنس، مدافع جوان اروگوئه بعد از خطایی که در دقیقه ۸۹ پشت محوطه جریمه انجام داد و در دیوار دفاعی قرار گرفت، سرازیر شد و چند دقیقه بعد و با به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، اشک‌های دیگر بازیکنان اروگوئه درآمد تا آنها با وجود اینکه صعودشان در جام جهانی ۲۰۱۸ نسبت به چهار سال قبل تا یک مرحله بالاتر بود، نتوانند تاریخ‌ساز شوند تا صحنه‌های غم‌انگیزی را در ورزشگاه نیژنی نووگوراد رقم بزنند.

 

بازیکنان اروگوئه در حالی که اشک ریزان زمین بازی را ترک می‌کردند، از سوی تماشاگران پُر شمارشان در این استادیوم تشویق شدند و با رفتن به سمت طرفداران خودی، به ابراز احساسات آنها هم پاسخ دادند.

 

 

 

1317782

 

1317783

 

1317784

 

1317785

دیدگاه‌ها