کد خبر : 1536562 | 16 تیر 1397 ساعت 01:20 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان برزیل بعد از خوردن گل اول، دستپاچه شدند

رناتو آگوستو، هافبک برزیل، که در دیدار امشب تک گل تیمش مقابل بلژیک را به ثمر رساند، تایید کرد که تیم حریف شایسته صعود به مرحله بعد بود.

بازیکنان برزیل بعد از خوردن گل اول، دستپاچه شدند

به گزارش "ورزش سه"، برزیل امشب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل بلژیک با نتیجه 2-1 شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در این دیدار بلژیک در همان نیمه اول به دو گل رسید و تلاش برزیلی ها برای جبران نتیجه، تنها یک بار به ثمر نشست اما علی رغم موقعیت هایی که داشتند، نتوانستند به گل دوم برسند.

رناتو به خبرنگاران گفت:" ما باید برای همه شرایط آماده می بودیم؛ از جمله اینکه در ابتدای بازی عقب بیفتیم. ما وقتی گل اول را دریافت کردیم، کمی دستپاچه شدیم. سپس آنها به گل دوم رسیدند و شرایط برای ما سخت تر شد. اما ما تا پایان جنگیدیم."

 

 

1317832

 

رناتو آگوستو علاوه بر گلی که زد، این فرصت را داشت که کار را به تساوی بکشد اما تیبو کورتوا مانع گلزنی دوباره او شد:" حالا بعد از بازی، صحبت در مورد این دیدار دشوار است. فکر می کنم ما فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشتیم. من این فرصت را داشتم، همین طور کوتینیو و دیگران. ما موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل دوم برسیم. امروز، روز غم انگیزی برای ماست.

ما برای زدن گل، نیاز به پاس های تعیین کننده تری داشتیم. اما وقتی مجبور به پاس دادن می شوید، اشتباه پیش می آید. ما بازی خوبی در نیمه دوم داشتیم اما بلژیک با شایستگی صعود کرد."

دیدگاه‌ها