کد خبر : 1536572 | 16 تیر 1397 ساعت 03:28 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: بلژیکی ها موثرتر از ما بازی کردند

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل بلژیک، برای فرصت های خوبی که بازیکنانش در این دیدار از دست دادند، ابراز تاسف کرد.

تیته: بلژیکی ها موثرتر از ما بازی کردند

به گزارش "ورزش سه"، سلسائو در این دیدار در حالی شکست خورد که گل اول حریف را فرناندینیو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. در نیمه دوم این دیدار شاگردان تیته موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما تنها یک بار توانستند دروازه حریف را باز کنند و به این ترتیب، از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

تیته به خبرنگاران گفت:" بازی فوق العاده ای بود و ما هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و هم موقعیت ایجاد کردیم اما بلژیک موثرتر بازی کرد. تیبو کورتوا بازیکن سرنوشت ساز بازی بود. ضمن اینکه من می خواهم در مورد داوری هم صحبت کنم که شاید شبیه غر زدن به نظر برسد. تنها در مورد گابریل ژسوس آنها حاضر شدند از VAR استفاده کنند.

 

1317824

 

ما 17 شوت به سمت دروازه داشتیم و این اعداد نیاز به تفسیر دارد. بازی تکنیکی ای بود و اگر فوتبال دوست دارید، باید این بازی را تماشا کنید. اگر احساساتی نشوید، می توانید بگویید که این چه بازی ای بود که همه چیز داشت؛ گل، انتقال های سریع و سیوهای فوق العاده. ما دو سوم بازی را در اختیار داشتیم و آنها را دور انگشت مان می چرخاندیم. بعد از دریافت دو گل، می خواستیم هر طوری هست به گل برسیم."

نیمار در دیدار امشب نمایش خوبی نداشت اما سرمربی برزیل معتقد است که ستاره تیمش به روزهای اوجش برگشته بود:" نیمار تقریبا در بالاترین سطح خودش ظاهر شد. او خیلی بهتر بازی کرد. او بازیکن بسیار بااستعدادی است که کیفیت تکنیکی و فردی فوق العاده ای دارد. در این رقابت ها، کسی از نظر شدت بازی نمی تواند به او برسد."

تیته همچنین در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:" قصد ندارم در مورد آینده ام صحبت کنم. زمان مناسبی نیست."

دیدگاه‌ها