کد خبر : 1536753 | 16 تیر 1397 ساعت 17:43 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: کار با دایی هیجان انگیز است

وینگر تکنیکی سایپا معتقد است تیمش در لیگ هجدهم می تواند یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را تجربه کند.

عباسیان: کار با دایی هیجان انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان وینگر تکنیکی سایپا در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی تیمش برای حضور در رقابت های لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: تمرینات ابتدایی ما در تهران بود و بعد هم یک اردوی خوب را در اردبیل تجربه کردیم. دو بازی تدارکاتی هم انجام دادیم و به نظرم این اردو خیلی مفید بود. بیشتر برنامه های ما در این اردو صرف مسایل بدنسازی شد و ان شاء الله در فاز جدید تمرینات روی برنامه های تاکتیکی متمرکز خواهیم شد.


او درباره همکاری با علی دایی تصریح کرد: من قبل از انتخاب سایپا پیشنهادهای خیلی بهتری داشتم که به لحاظ مالی می توانستم سود بیشتری کنم اما همیشه آرزو داشتم با علی آقا کار کنم و شاگردی ایشان را تجربه کنم. علی آقا روحیات خاصی دارد و انگیزه و اعتماد به نفس خاصی به بازیکن می دهند. هر تیمی که کنار خط علی دایی را داشته باشد به نظرم سه بر صفر از حریفش جلوست. کار با دایی هیجان انگیز است و این بزرگترین شانس من بوده که نصیبم شده است.


عباسیان با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم گفت: من در این دو بازی تدارکاتی وینگر بازی کردم و شرح وظایفی هم که از طرف کادر فنی برای من تعیین شده حضور در این پست است. خب سایپا علی قلی زاده را ترانسفر کرده و ترابی هم یک نیم فصل کنار ما خواهد بود. خیلی خوب می دانم در نیم فصل دوم وظایف من سخت تر خواهد شد و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای ساپیا باشم.


وینگر تکنیکی نارنجی پوشان در مورد اهداف سایپا در فصل آینده خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با قطعی کردن سهمیه آسیایی و موفقیت در بازی پلی آف بتوانیم فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نصیب خودمان کنیم. این بهترین فرصت برای ماست که بتوانیم یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را تجربه کنیم.


عباسیان در مورد مطالباتش از باشگاه پدیده گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم. پدیده خانه من است و به احترام آقای وطنخواه و سرآسیابی هیچ کاری نکرده ام. اما واقعا در این شرایط اقتصای نمی توانم از حق و حقوقم چشم پوشی کنم. هنوز جلسه ای هم بابت تعیین تکلیف مطالباتم برگزار نشده و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

دیدگاه‌ها