کد خبر : 1536799 | 16 تیر 1397 ساعت 21:10 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

یان اندرسون:

مردم سوئد باید به عملکرد این تیم افتخار کنند

یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد مدعی شد از عملکرد بازیکنانش راضی بوده است.

مردم سوئد باید به عملکرد این تیم افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی سوئد علیرغم ارائه نمایشی قابل احترام امروز در مقابل انگلیس با 2 گل مغلوب شد و نتوانست علیرغم حذف کردن تیم های بزرگی دراین مسیر به نیمه نهایی برسد.

 

1318090

 

یان اندسون گفت: "مقابل تیم بزرگی بازی کردیم که کاملا برنامه داشت. شرایط در نیمه اول برای ما بسیار دشوار بود و نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم اما انگلیس موفق شد با یک ضربه کرنر به گل برسد تا کار برای ما سخت تر هم بشود.

 

در نیمه دوم تیم ملی سوئد 3 موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت و زمانیکه در چنین سطحی از موقعیت های خود استفاده نکنید صعود به مرحله بعد بسیار دشوار می شود اما من به بازیکنان تیم ملی سوئد افتخار می کنم زیرا عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شدند به یک چهارم نهایی هم راه یابند.

 

در کل بازی های جام جهانی ما عملکرد خوبی داشتیم و مانند یک تیم عمل کردیم و این حس را داریم که خیلی خوب عمل کردیم اما شرایط فعلی بسیار دشوار است زیرا ما واقعا علاقمند بودیم به نیمه نهایی برسیم اما در نهایت نمایش بسیار خوبی داشتیم.

 

ما از لحاظ تاکتیکی امروز هم بسیار خوب بودیم اما مهار تیم ملی انگلیس روی کرنرها و ضربات ایستگاهی بسیار دشوار بود. شاید همیشه می توان برخی مسائل را تغییر داد اما من در نهایت از عملکرد بازیکنام راضی بودم و مردم سوئد باید به این عملکرد افتخار کنند."

دیدگاه‌ها