کد خبر : 1536872 | 17 تیر 1397 ساعت 02:56 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: بهترین اتفاق، بازی با انگلیس در نیمه نهایی است

ایوان راکیتیچ، ستاره تیم ملی کرواسی، از اینکه تیمش توانست با پیروزی مقابل روسیه، به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند، ابراز خوشحالی کرد.

راکیتیچ: بهترین اتفاق، بازی با انگلیس در نیمه نهایی است

به گزارش "ورزش سه"، کروات ها امشب توانستند در ضربات پنالتی روسیه را شکست بدهند و حریف انگلیس در مرحله نیمه نهایی شوند؛ اتفاقی که راکیتیچ به خاطر آن بسیار هیجان زده است.

او به خبرنگاران گفت:"این اتفاق باورنکردنی است. فکر می کنم ما در نیمه دوم و وقت های اضافی خوب بودیم. ما می توانستیم در وقت های اضافی به پیروزی برسیم اما گل دوم را دریافت کردیم. رسیدن به این پیروزی آسان نبود اما توانستیم به پیروزی برسیم.

 

1318185

 

حالا باید مقابل انگلیس بازی کنیم. هیچ چیزی بهتر از بازی کردن مقابل انگلیس در نیمه نهایی نیست. ما بهترین بازی مان را ارائه خواهیم کرد. اگر با هم متحد باشیم، هر اتفاقی ممکن است."

دژان لوورن، مدافع کرواسی هم در پایان بازی گفت:" احساس فوق العاده ای داریم. ما دوست داریم همه چیز را پیچیده کنیم. اما در نهایت ما شایسته پیروزی بودیم. این پیروزی برای همه کروات هاست و همه آنهایی که از ما حمایت کردند. همه ما احساس غرور می کنیم. ما شخصیت تیمی داریم و به تک تک بازیکنان مان باور داریم."

دیدگاه‌ها