کد خبر : 1536943 | 17 تیر 1397 ساعت 13:17 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی خرید جدید استقلال تکذیب شد

آقاخان از دو هفته دیگر در جمع شاگردان شفر

خرید جدید استقلال بدون این که نیازی به جراحی داشته باشد تا دو هفته دیگر می تواند بدون مشکل با سایر بازیکنان به کار با توپ بپردازد.

آقاخان از دو هفته دیگر در جمع شاگردان شفر

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان خرید جدید استقلال از آن دست خریدهای تابستانی بود که جنجال های زیادی را در این روزها تجربه کرده است. این بازیکن که همچون سایر خریدها بدون انجام تست های پزشکی به جمع شاگردان وینفرد شفر اضافه شد بعد از دو روز حضور در تمرینات پیش فصل آسیب دید و دیگر در بین استقلالی ها دیده نشد.


بعد از اعتراض جنجالی معاون پزشکی استقلال به عدم رعایت تست پزشکی در خریدهای تابستانی از سوی باشگاه تمامی نگاه ها به این بازیکن جلب شد گرچه در نهایت مشخص شد دکتر نوروزی که مدعی خرید بازیکنی با جراحی رباط زانو از سوی باشگاه شده بود، به آقاخان اشاره نکرده بود بلکه بازیکن دیگری مد نظرش بود.


مهاجم فصل گذشته پیکان در شرایطی به عنوان یکی از خریدهای مد نظر وینفرد شفر راهی استقلال شد که آخرین اخبار پیرامون او از مصدومیت مچ پا حکایت داشت، مصدومیتی که از پنج ماه قبل گریبانگیر او شد تا مانع همراهی خودروسازان در هفته های پایانی فصل قبل به خصوص بازی برگشت با همین استقلال شد. وضعیت این بازیکن تا جایی پیش رفت که زمزمه های جراحی او نیز به میان آمد اما حالا خبر می رسد این بازیکن که با هماهنگی باشگاه و دستور وینفرد شفر درمان و فیزیوتراپی خود را در کلینیک تخصصی بهنام پیگیری می کند نیاز به جراحی ندارد و حداکثر تا دو هفته دیگر می تواند پا به پای سایر بازیکنان به تمرین بپردازد.


در شرایطی که کادر پزشکی استقلال مدعی شده بود خبری از نحوه درمان آقاخان در این روزها ندارد شنیده می شود این خرید جنجالی با هماهنگی باشگاه و اطلاع وینفرد شفر این روزها تمرینات اختصاصی و روند درمانی خود را زیر نظر پزشکان در کلینیک بهنام پیگیری می کند و بنا به اعلام رسمی این کلینیک تا دو هفته دیگر شرایط ایده آل و بهبودی کامل خود را به دست خواهد آورد تا برای حضور در لیگ هجدهم مشکلی نداشته باشد از همین رو سرمربی آلمانی نگرانی از بابت در اختیار داشتن این بازیکن نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها