کد خبر : 1536999 | 17 تیر 1397 ساعت 16:00 | 139.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی را بفروشید، سوارز را جذب کنید

درخواست عجیب نیمار از مسئولان PSG (عکس)

دو روز پیش بود که نیمار وداعی تلخ با جام جهانی داشت و به احتمال قریب به یقین، توپ طلای 2018 را نیز از دست داد.

درخواست عجیب نیمار از مسئولان PSG (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا یک سال از جدایی نیمار از بارسلونا می گذرد و او در این مدت نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود در پی اس جی دست یابد.

سه ماه انتهای فصل گذشته را از دست داد و پی اس جی در غیاب او بود که  به هر سه جام داخلی فرانسه دست یافت. نیمار نتوانست به پی اس جی در راه رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ نیز کمک کند و پاریسی ها در یک هشتم نهایی توسط رئال حذف شدند.

 

 

1318306

 

 

امروز نشریه اسپورت در گزارشی ویژه فاش ساخت که نیمار اخیرا از مسئولان پی اس جی درخواست کرده است تا ادینسون کاوانی را در فهرست فروش گذاشته و او را به تیمی دیگر منتقل کنند. نیمار در ابتدای حضورش در پی اس جی با کاوانی به مشکلات عدیده ای برخورد کرد و به نظر می رسد که همچنان رابطه خوبی با این ستاره اروگوئه ای ندارد.

 

 

1301673

 

 

از نگاه نیمار، حفظ کاوانی برای فصل آینده، باعث بیشتر شدن مشکلات خواهد شد و در نتیجه پی اس جی ممکن است بار دیگر از این ناحیه متضرر شود. جالب تر اینکه فوق ستاره برزیلی تقاضا کرده تا زمینه برای جذب لوئیس سوارز از بارسلونا فراهم شود. او در کنار سوارز سه فصل به یادماندنی را در بارسلونا پشت سر گذاشت و با وی هنوز هم رابطه صمیمانه ای دارد.

 

این در حالی است که بارسلونا تحت هیچ شرایطی قصد از دست دادن سوارز را ندارد و به تازگی نیز با وی تمدید کرده است. باید دید انتهای این داستان جدید نیمار به کجا ختم خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها