کد خبر : 1537055 | 17 تیر 1397 ساعت 21:16 | 69.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت اوزیل بغرنج تر شد؛ اعتراض ها اوج گرفت

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از مسوت اوزیل خواسته در مورد رفتارش پیش از جام جهانی توضیح دهد.

وضعیت اوزیل بغرنج تر شد؛ اعتراض ها اوج گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز جام جهانی مسوت اوزیل به همراه ایلکای گوندوغان در لندن به ملاقات رجب طیب اردوغان رفتند که این کار با عکس العمل شدید هواداران آلمان مواجه شده و حتی بسیاری خواهان کنار گذاشته شدن اوزیل از تیم ملی شدند و حالا راینارد گریندل رئیس فدراسیون آلمان نیز از اوزیل توضیح خواسته است. اخبار زیادی در مورد احتمال خداحافظی مسوت اوزیل از تیم ملی به دلیل حواشی ایجاد شده و البته انتقادات به خاطر عملکرد فنی در جام جهانی به گوش می رسد.

 

1314918

 

راینارد گریندل گفت: "در حقیقت مسوت اوزیل تا به حال هیچ صحبتی در مورد ملاقات با رجب طیب اردوغان نداشته و این رفتار باعث ناامیدی هواداران تیم ملی آلمان از او شده است. طرفداران ما سوالی از اوزیل داشته و از او انتظار دارند پاسخ آنها را بدهد که به نظر من انتظار معقولی است.

 

پس از نظر من بدیهی است زمانی که مسوت اوزیل از تعطیلات بازگشت باید در انظار عمومی در این رابطه نقطه نظرات خود را بیان کند.

 

پس ما منتظر خواهیم ماند تا ببینیم مسوت اوزیل چه تصمیمی دارد زیرا عادلانه است که ما به بازیکنی که عملکرد خوبی در تیم ملی آلمان داشته برای توضیح در رابطه با اشتباهش شانس قائل شویم.

 

اما آینده مسوت اوزیل در تیم ملی بستگی به تجزیه و تحلیل ورزشی یوواخیم لوو دارد اما من امیدوارم پاسخ مسوت اوزیل به این اتفاقات به حدی روشن باشد که پاسخ هواداران و انجمن های مختلف داده شود."

دیدگاه‌ها