کد خبر : 1537078 | 18 تیر 1397 ساعت 01:00 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ:

بعد از مسی و اریکسن، نوبت مهار هری کین است

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، امیدوار است که مدافعانش بتوانند بعد از متوقف کردن لیونل مسی و کریستین اریکسن، در مهار هری کین هم موفق باشند.

بعد از مسی و اریکسن، نوبت مهار هری کین است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی با ارائه نمایش های خوب توانست به نیمه نهایی جام جهانی 2018 برسد و در این مرحله باید با انگلیس روبرو شود. انگلیسی ها به لطف درخشش هری کین و شش گلی که او تا این مرحله به ثمر رساند، توانستند بعد از 28 سال بار دیگر به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی برسد.

اکنون دالیچ امیدوار است که تیمش همانطور که مانع از گلزنی مسی و اریکسن در دیدار مقابل آرژانتین و دانمارک شد، در دیدار با انگلیس هم بتوانند هری کین را متوقف کنند.

او به خبرنگاران گفت:" بسیار دشوار خواهد بود. او بهترین گلزن رقابت هاست و بهترین بازیکن انگلیس؛ در کنار رحیم استرلینگ.

 

1318199

 

دژان لوورن او را می شناسد و در کنار دوماگوی ویدا، بازی های خیلی خوبی انجام داده بنابراین من نگران متوقف کردن بازیکنان انگلیس نیستم. ما مسی و اریکسن را متوقف کردیم و تلاش می کنیم که همین کار را با کین انجام بدهیم."

انگلیس در مرحله گروهی با تیم هایی مانند پاناما و تونس همگروه بود و در مرحله حذفی هم کلمبیا و سوئد را شکست داد تا به نیمه نهایی برسد؛ به همین دلیل گروهی معتقدند که این تیم کار سختی برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی نداشت اما دالیچ نظر دیگری دارد:" فکر نمی کنم انگلیس حریف آسانی است. آنها کاری کردند که حریفان راحت به نظر برسند. این تفاوت زیادی دارد. آنها جوان هستند و بازیکنان بااستعداد زیادی دارند. آنها با سرعت و شدت زیادی حمله می کنند و روی ضربات آزاد بسیار خطرناک هستند. انگلیس هیچ نقطه ضعف جدی ای ندارد."

دیدگاه‌ها