کد خبر : 1537083 | 18 تیر 1397 ساعت 09:13 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

شوکر: انگلیس با خوش شانسی صعود کرده

داور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی معتقد است که حریف این تیم در نیمه نهایی یعنی انگلیس، در دیدار یک هشتم نهایی مقابل کلمبیا خوش شانس بوده است.

شوکر: انگلیس با خوش شانسی صعود کرده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوتگیت در ضربات پنالتی موفق شدند کلمبیا را شکست داده و به دور یک چهارم نهایی صعود کنند و در آنجا نیز سوئد را بردند تا به نیمه نهایی برسند. شوکر که حالا رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی است، معتقد است که انگلیسی ها با خوش شانسی از سد کلمبیا عبور کردند.

 

 

1318085

 

 

او گفت:" من بازی انگلیس مقابل کلمبیا را از نزدیک تماشا کردم و آنها خوش شانس بودند. کلمبیا دو موقعیت عالی داشت که با گل شدنش بازی به پنالتی نمی‌رفت بنابراین انگلیس خوش شانس بود. ولی چرا خوش شانس؟ زیرا شما مهاجمان زیادی به زمین فرستاده بود و این چیزی بود که من ازش خوشم آمد."

 

شوکر درباره تقابل دو تیم گفت:" فوتبال یعنی 11 مبارز مقابل 11 مبارز دیگر. من انگلیس مرحله گروهی را خیلی دوست دارم ولی آنها تیم قدرتمندی هستند و باید به آنها احترام بگذاریم. ولی پول که بازی نمی‌کند، فراری که بازی نمی‌کند، ساعت ها که بازی نمی‌کنند، فقط 11 مبارز مقابل 11 مبارز دیگر قرار می‌گیرند. فکر می‌کنم و پیشتر هم گفته بودم که بازی مقابل انگلیس 50-50 است.

دیدگاه‌ها