کد خبر : 1537105 | 18 تیر 1397 ساعت 11:12 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودنمایی قائدی در چارچوب دروازه (عکس)

روز گذشته مهدی قائدی جوان مستعد باشگاه استقلال برای دقایقی در اواخر تمرین تیم امید نقش با رفتن به چارچوب دروازه توجه عکاسان را به خود جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی یکی از بازیکنانی حاضر در اردوی تیم فوتبال امید است که زیر نظر کرانچار کار خود را دنبال می کند.


کرانچار که باید تیمش را آماده مسابقات آسیایی جاکارتا در مرداد ماه سال جاری کند، از تمام پتانسیل بازیکنان موجود در فوتبال ایران بهره گرفته تا پس از سال ها طلسم موجود در فوتبال امید کشور را باز کند و ستاره استقلال نیز یکی از این بازیکنان است.


قائدی روز گذشته مانند سایر بازیکنان در آیتم های تمرینی مختلف حضور داشت و در تمرین ضربات ایستگاهی که پس از خروج عمده بازیکنان از زمین تمرین انجام شد هم یکی از شوتزن های منتخب تیم امید بود.


اما پس از دقایقی که بازیکنان ضربات ایستگاهی را از بالای سر آدمک های آهنی به دروازه زدند، قائدی دستکش دست کرد تا علیرغم قامت کوتاهی که دارد، در چارچوب دروازه قرار بگیرد و موفق به مهار چند ضربه هم شد تا عکس های این متن از لنز دوربین "امیرحسین خیرخواه" ثبت شود.


قائدی فصل کابوس واری را درسال گذشته پشت سر گذاشت ولی امسال با حضور در تیم امید و همینطور ترکیب استقلال این فرصت برای او فراهم است که فصل بد خود را به فراموشی بسپارد و همان چهره ای را به فوتبالدوستان نشان دهد که از او انتظار داشتند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها