کد خبر : 1537215 | 18 تیر 1397 ساعت 19:26 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک: فرانسه فقط امباپه نیست

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تاکید کرد بازیکنانش باید بدون ترس مقابل فرانسه در میدان حاضر شوند.

سرمربی بلژیک: فرانسه فقط امباپه نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک که در مرحله قبل موفق شد تیم پرستاره برزیل را مغلوب کرده و راهی نیمه نهایی شود، حالا برای جستجوی رویاهای خود یک حریف پرآوازه دیگر به نام تیم ملی فرانسه را پیش رو دارد.

 

1317851

 

دیدار برابر فرانسه: " بازیکنان تیم ملی بلژیک بدون ترس بازی می کنند. اگر با ترس در داخل اردو به دیدار فرانسه برویم قطعا از نظر کیفی افت خواهیم کرد و نمایشی بسیار کمتر از سطح توانایی های خودمان ارائه خواهیم داد. بازی کردن بدون ترس بازی احتمالا یکی از چیزهایی است که به ما بیشتر از هر موضوعی کمک می کند."

 

روش متوقف کردن کیلیان امباپه: "این کار بسیار سختی است و من فکر نمی کنم پاسخ آسانی در این رابطه وجود داشته باشد، زیرا امباپه یک بازیکن استثنایی در این موقعیت است. ما باید تلاش کنیم موقعیت امباپه را در جریان بازی پیش بینی کرده و سعی کنیم سازماندهی خوبی در زمین داشته باشیم. بازیکنان بلژیک در هنگام دفاع کردن باید فضاهای بیشتری را نسبت به امباپه پوشش دهند اما ما قصد نداریم دیگر ستاره های حریف را فراموش کنیم چون فرانسه دارای الگوی هجومی بسیار پیچیده ای است."

 

نشستن تیری آنری روی نیمکت بلژیک: "تیری آنری کسی است که برای فوتبال زندگی می کند او مردی بسیار ویژه است. حضورش روی نیمکت بلژیک به عنوان بازیکنی که قهرمانی جهان را تجربه کرده برای ما تجارب مفید و طلایی را به ارمغان آورده است."

 

نسل طلایی بلژیک: "مهم است که همه بدانند بلژیک دارای جمعیت 11 میلیون است و نسل فعلی بازیکنان به طور تصادفی گرد هم جمع نشده اند و در فوتبال حرفه ای در بلژیک یک ساختار روشن وجود دارد. بلژیک یک کشور متمرکز بر پیشرفت استعدادهای جوان خود است اما ما فقط باید خودمان باشیم و از این جام جهانی به عنوان یک حسن برای نسل جدید استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها