کد خبر : 1537221 | 18 تیر 1397 ساعت 19:50 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره انگلیس به انتقادات از استرلینگ

بازیکن خط میانی تیم ملی انگلیس در مصاحبه خود به حمایت از رحیم استرلینگ پرداخت و در ادامه از هم باشگاهی خود تمجید کرد.

واکنش ستاره انگلیس به انتقادات از استرلینگ

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی انگلیس حالا با جوانان خود در مرحله نیمه نهایی جام جهانی حضور دارد و به دنبال تاریخ سازی است. اما نمایش ضعیف رحیم استرلینگ در ترکیب انگلیس باعث شد بسیاری از کارشناسان فوتبال به انتقاد از وی بپردازند. علی‌الخصوص که قبل از شروع جام جهانی استرلینگ به دلیل وجود تتوی یک اسلحه بر روی پای خود سوژه رسانه‌ها قرار گرفت و همگان این برخورد را خشونت آمیز دانستند.اما وی در توجیه کار خود اعلام کرد به دلیل کشته شدن پدرش با اسلحه در دو سالگی این کار را انجام داده است. 

 

1318424

 


حال اریک دایر، ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس و تیم تاتنهام به حمایت از استرلینگ پرداخته است و در جمع خبرنگاران بیان کرد: رحیم اخلاقیات باورنکردنی را درون خود دارد. وی در کار خود راهکارهای بسیار فراوانی در ذهن دارد و اخلاق کاری او بسیار خوب و فوق‌العاده است. رحیم با توجه به توانایی‌هایی که دارد کمک زیادی به تیم می‌کند و به اصطلاح گره گشا است. استرلینگ جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته و انتقادات غیر منصفانه است. 


وی هم‌چنین در خصوص تریپیر، مدافع راست تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام گفت:  او تا به حال مسابقات فوق‌العاده‌ای را انجام داده و من برای وی بسیار خوشحال هستم. سطح نمایش تریپیر و فیکس شدنش در ترکیب تیم ملی باور نکردنی است. حالا او را با دیوید بکهام مقایسه می‌کنند که برای وی بسیار عالی است.

دیدگاه‌ها