کد خبر : 1537224 | 18 تیر 1397 ساعت 20:12 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی فرانسه به غیبت امباپه در تمرینات

کیلیان امباپه ستاره جوان فرانسه امروز بخشی از تمرینات را از دست داد و دیدیه دشان در این خصوص صحبت کرده است.

واکنش سرمربی فرانسه به غیبت امباپه در تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی فرانسه در شرایطی به مصاف بلژیک خواهد رفت که اخباری در خصوص مصدومیت امباپه و غیبت او منتشر شد اما دشان آنها را تکذیب می کند.

 

دیدار برابر بلژیک: "ما رقیب خود را به خوبی می شناسیم اما آنها هم ما را خیلی خوب می شناسند و به دشواری می توان این موضوع را یک مزیت دانست. تیم ملی بلژیک بسیار هجومی نشان داده و خط حمله بسیار قدرتمندی دارد که این موضوع را در خلال جام نیز نشان داده اند. در مسابقه مقابل برزیل بلژیک نشان داد که می توانند در دفاع نیز خوب عمل کرده و میانه میدان را نیز در اختیار بگیرد اما تهدید اصلی، خط حمله تیم ملی بلژیک است."

 

1318513

 

شرایط مصدومان: "امباپه و اومتیتی در تمرینات غایب بوده اند اما مشکلی برای این دیدار ندارند و می توانند در مسابقه مقابل بلژیک به میدان بروند. در روزهای اخیر به 4 بازیکن اصلی تیم در تمرینات استراحت داده ایم تا فردا در شرایط خوبی قرار داشته باشند."


 

رویارویی با آنری: "من تیری آنری را به خوبی می شناسم زیرا ما در تیم ملی فرانسه با هم همبازی بودیم و او پیش چشم من پیشرفت می کرد. این بازی برای آنری آسان نیست زیرا باید برابر تیم ملی کشورش قرار گیرد. آنری چه احساسی دارد؟ باید از خودش بپرسید، اما من بسیار خوشحال خواهم شد که او را می بینم."

 

احتمال فتح جام: "اگر امسال قهرمان جام جهانی شویم من در حلقه کوچک افرادی قرار می گیریم که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی قهرمان جام جهانی شده اند اما نمی دانم احساسم بعد از قهرمانی چه خواهد بود و وقتی این اتفاق رخ داد می توانم در موردش صحبت کنم."

دیدگاه‌ها