کد خبر : 1537251 | 18 تیر 1397 ساعت 22:54 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد تبریز در آستانه انتقال به مالک جدید

طبق تصمیم مالک باشگاه گسترش فولاد امتیاز این تیم در آستانه انتقال به گروه جدیدی که سابقه مدیریت در فوتبال ایران را دارند، قرار گرفته است.

گسترش فولاد تبریز در آستانه انتقال به مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش محمدرضا زنوزی، سرمایه‌دار تبریزی و مالک باشگاه گسترش فولاد پس از توافق با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مالکیت این تیم پرطرفدار تبریزی را بر عهده گرفت.


از طرفی دیگر با توجه به قوانین موجود در لیگ ایران یک فرد نمی‌تواند مالکیت دو باشگاه را بر عهده داشته باشد و همین قانونی اهرم فشاری بر محمدرضا زنوزی شد تا هر چه سریع‌تر باشگاه گسترش فولاد را به فرد دیگری واگذار کند.


در چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر ادغام دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین‌سازی و حضور یک تیم واحد از تبریز در لیگ برتر به گوش می‌رسید که تا به الان هیچ کدام از آن‌ها به واقعیت نرسیده است. اما حالا خبر توافق زنوزی با یک گروه تهرانی منتشر شده است.


گویا شرکت تهران کاررسا که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم مالکیت نفت تهران را بر عهده داشت پس از برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه گسترش به توافقات نهایی برای خرید این باشگاه دست یافته و در آینده نزدیک مالکیت آبی‌پوشان تبریزی را بر عهده می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها