کد خبر : 1537356 | 19 تیر 1397 ساعت 11:50 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

روشنایی: از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنیم

نفت مسجدسلیمان در شهر کرج اردو زده تا برای لیگ برتر آماده شود.

روشنایی: از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بهمن روشنایی سرپرست باتجربه نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت این تیم گفت: ما ابتدا قصد داشتیم در شهرکرد اردو بزنیم اما سپس تصمیم بر آن شد تا به کرج بیاییم تا بتوانیم بازی دوستانه انجام بدهیم و خودمان را محک بزنیم. اردوی خیلی خوبی را در کرج برپا کرده ایم و تمام بازیکنان از انگیزه بسیار برای حضور در لیگ برتر برخوردار هستند.


سرپرست سابق استقلال خوزستان و استقلال اهواز ادامه داد: تیم متعادلی تشکیل شده این تیم بازیکنان خوبی از فصل قبل داشته همچنین بازیکنان خوبی مانند نصاری، کولیبالی، فراهانی و ... به آن ما اضافه شده است. کار سختی را در پیش داریم اما همه با جان و دل برای نام مسجدسلیمان و خوزستان تلاش می کنند و مطمئن باشید حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و از حیثیت فوتبال مسجدسلیمان شهر اولین ها و خوزستان دفاع می کنیم.

 

روشنایی همچنین گفت: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا بتوانیم تیممان را قوی تر کنیم و به هدفمان در فصل نقل و انتقالات برسیم، سعی کردیم که بر اساس نیازها خرید کنیم و اسیر حواشی کاذب نشده ایم. مردم مسجدسلیمان و خوزستان مطمئن باشند که کادرفنی و بازیکنان تیم ما با تمام توان و برای شادی آنها در مسابقات حاضر می شود.

دیدگاه‌ها