کد خبر : 1537418 | 19 تیر 1397 ساعت 15:32 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویزای کار و معافیت تحصیلی گریبان آبی ها را گرفت

2 بازیکن و 3 مربی استقلال به ترکیه نرفتند

2 بازیکن و ۳ مربی استقلال از سفر به ترکیه برای برگزاری اردوی این تیم بازماندند.

2 بازیکن و 3 مربی استقلال به ترکیه نرفتند

به گزارش ورزش سه، امروز اعضای تیم فوتبال استقلال برای سفر به ترکیه در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند اما شفر، کولی، قائدی، فرشاد محمدی مهر، سهرابیان، وساشا شفر به دلیل مشکلاتی ممنوع الخروج بودند و اجازه پرواز به این کشور را پیدا نکردند.


تیم فوتبال استقلال که در مدت برگزاری تمرینات در تهران نفرات کاملی در اختیار نداشت، امیدوار بود با حضور در ترکیه بتواند عقب ماندگی خود نسبت به سایر تیم ها را جبران کند اما حالا با اتفاقی که برای این تیم افتاده مشکلات مدیریتی این تیم در آستانه برگزاری اردوی ترکیه باز هم گریبان این تیم را گرفته است. 


با وجود حل شدن مشکل مالیاتی، دلیل عدم خروج این افراد موضوع دیگری است. مربیان خارجی استقلال به دلیل مشکل در ویزای کار نتوانستند از تهران خارج شوند و فعلا در فرودگاه ماندگار شدند.


همچنین قائدی، محمدی مهر و سهرابیان به دلیل مشکلات تحصیلی، اجازه خروج از ایران را ندارند و باید از طریق نظام وظیفه مشکل خود را حل کنند. پیش از این وینفرد شفر در مورد عدم حل شدن مشکلات اداری هشدار داده بود که این موضوع خیلی زود گریبان استقلال را گرفت. 


در حال حاضر میگوئل کولی، وینفرد و ساشا شفر باید مشکل ویزای کار خود را حل کنند تا بتوانند به اردوی ترکیه ملحق شوند و ۳ بازیکن این تیم هم باید از سازمان نظام وظیفه مجوز خروج از کشور بگیرند.


با این شرایط باید دید تیم فوتبال استقلال که تنها ۱۰ روز در ترکیه حضور خواهد داشت چه زمانی می تواند با نفرات کامل تمرینات خود را پشت سر بگذارد.

 

البته دقایقی پیش مشکل فرشاد محمدی مهر برای سفر به ترکیه حل شد اما هنوز 5 نفر  دیگر منتظر هستند ببینند چه اتفاقی برای آنها رخ می دهد.

دیدگاه‌ها