کد خبر : 1537468 | 19 تیر 1397 ساعت 18:32 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

قدیمی: همه در حال تلاش هستند ولی نمی توانیم قولی بدهیم؛

آخرین شرایط ورزشگاه وطنی در آستانه آغاز لیگ

فرشید قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر می گوید که تمام تلاش مسئولان استان مازندران آماده کردن ورزشگاه وطنی همزمان با شروع لیگ است ولی قولی در این زمینه نمی دهند.

آخرین شرایط ورزشگاه وطنی در آستانه آغاز لیگ 

فرشید قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در ورزشگاه وطنی قائمشهر در حال انجام است، توضیح داد: قبلا ظرفیت استادیوم وطنی قائمشهر پایین بود و حدود 10 هزار نفر می توانستند بازی های تیم را ببیند ولی الان با اقداماتی که در حال انجام است، حداقل 15 هزار نفر می توانند بازی های تیم را از نزدیک ببینند.


وی در ادامه با اشاره به زمان تکمیل برج نوری و اسکوربورد عنوان کرد: زمین هم نیاز برج نوری داشت که کارهای ابتدایی انجام شده و لوله گذاری ها انجام شده؛ کابل کشی انجام شده و تا آخر هفته برج نوری تکمیل می شود. البته پیمانکارهای اسکوربورد و برج نوری تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا سریع کار را تمام کنند.


رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در مورد سایر قسمت های ورزشگاه افزود: سرویس های بهداشتی در حال بازسازی است و 90 درصد کارها انجام شده است. 


قدیمی در مورد سکوها نیز اضافه کرد: سکوهای ضلع شمالی و جنوبی بازسازی شده و رنگ آمیزی آنها هم در حال انجام است. ضلع شرقی سکو داشت ولی ظرفیت پایین بود. الان در حال بازسازی این قسمت هستیم و پنل در حال استقرار است. ناودانی ها هم در حال جوشکاری است؛ 50 درصد کار انجام شده و به زودی باقی مانده کارها هم انجام می شود. 


رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در خصوص این موضوع که چه زمانی پروژه ورزشگاه وطنی به نتیجه می رسد و کار اتمام می یابد، بیان کرد: تلاش تمام مسئولین نظیر استاندار، معاون استاندار، شهردار و سایر مسئولین و همینطور آقای حسین زادگان مدیرکل ورزش استان مازندران این است که خیلی زود کار را به اتمام برسانند و آقای حسین زادگان هر روز حاضر می شود و مراحل پیشرفت کار را رصد می کند. 


وی ادامه می دهد: ببینید کار در حال انجام است و همه پیمانکار ها در حال کار هستند و تعطیلی نداشته ایم؛ خیلی ها می گویند شاید باید همزمان کار کنید. به هر حال ما ظرفیت مشخصی مثلا در مورد برق در ورزشگاه داریم که نمی توانیم زیاد فشار بیاوریم. چون چند تیم در یک زمان کار می کنند. نمی توانیم همه کارها را با هم انجام انجام دهیم چون برخی از کارها باید مرحله به مرحله پیش بروند.


قدیمی سپس با اشاره به بازدید سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از ورزشگاه وطنی و تبریک او به دلیل پیشرفت پروژه صحبت هایش را ادامه داد: نماینده ای اف سی آقای مهدی هم پس از بازدید کار از پیشرفت پروژه تعجب کرده بود. از ایشان بپرسید که پیشرفت کار را چطور بوده. ایشان تشکر کرد که در این مدت کوتاه این پیشرفت را در کار دید. خودم به عنوان هوادار نساجی خیلی دوست دارم است  که هرچه سریعتر ورزشگاه تکمیل شود تا بتوانیم شاهد بازی های تیم خود در قائمشهر باشیم. به عنوان یک قائمشهری قول می دهم که سال های سال در لیگ برتر باقی بمانیم و حتی اگر ورزشگاه برای بازی های اول آماده نشود، هواداران ما هر جایی که بازی برگزار شود، حضور خواهند داشت. 

 

قدیمی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت های مالی در مورد انجام پروژه وجود دارد یا خیر اظهار داشت: پیمانکارها تمام قراردادشان با اداره کل ورزش و جوانان استان است؛ در حال انجام کار هستند و کسی برای پول کار را متوقف نکرده است.

 

فرشید قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در خصوص اینکه چه زمانی را برای پایان پروژه تخمین می زند، توضیح داد: این استادیومی که الان می بینید یک یادگاری است که برای ما می ماند. اگر لیگ برتر نمی آمدیم این اقدامات انجام نمی شد ولی پس از لیگ برتری شدن تمام مسئولین دست به دست هم داده اند تا این پروژه تکمیل شود. سال 92 هم که به قائمشهر آمدم پروژه چمن مصنوعی نیمه کاره داشتیم ولی نهایتا به خوبی تمام کارها انجام شد و مطمئنم این پروژه هم تمام می شود. قبلا هم گفتم که سعی ما برا این است که در مدت زمان باقی مانده بتوانیم کار را تمام کنیم. البته شاید بتوانیم با فراهم کردن اولویت ها هم برای بازی های لیگ برتر آماده شویم. اولویت ما سکوهای ورزشگاه و رختکن هستند که در تلاشیم خیلی زود آنها را برای مسابقات آماده کنیم.

دیدگاه‌ها