کد خبر : 1537519 | 19 تیر 1397 ساعت 22:19 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: حتی نزدیک به تیمی که باید باشیم نیستیم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

ساوتگیت: حتی نزدیک به تیمی که باید باشیم نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بیش از نیم قرن از آخرین بازی که سه شیرها راهی فینال جام جهانی شده اند، می گذرد و حالا فردا شب آنها می توانند با برتری برابر کرواسی این افتخار را بعد از سال 1966 تکرار کنند.

 

ساوتگیت گفت: "تیم فعلی حتی نزدیک به آن تیمی که باید باشد و توانایی اش را دارد نیست که بخشی از این موضوع البته به خاطر سن پایین بازیکنان انگلیس است اما این بازیکنان طی سالهای آینده با توجه به اینکه قرار است در بازی های بزرگ تری به میدان بروند از تجربه لازم برخوردار خواهند شد اما اگرچه ما در مورد آینده نیز هیجان زده هستیم اما قصد داریم از موقعیت فعلی خود نیز حداکثر بهره لازم را ببریم.

 

1205186

 

ما یکی از جوانترین تیم ها در این مسابقات بوده ایم و کمترین تجربه را داشتیم اما ما هیچ وقت مطمئن نبودیم که این تیم تا کجا قادر به پیش رفتن خواهد بود. میل به پیشرفت و تشنه بودن برای پیروزی در بازیکنان برای همه بسیار روشن است و ما از هوش و سبک بازی خودمان رضایت داریم.

 

ما با گلزنی در آخرین لحظات یا جبران گل خورده در وقت اضافه و ضربات پنالتی هم پیروز شده ایم و بعد از یک دهه موفق به صعود در مراحل حذفی، پرگل ترین برد تورنمنت و کسب اولین پیروزی در ضربات پنالتی در تاریخ انگلیس بوده ایم؛ این سفر برای ما لذت بخش بوده و می خواهیم به مسیر خود ادامه دهیم.

 

ما تفاوت ها را رقم زده ایم و به خاطر حمایتی که از ما می شود به خودمان افتخار می کنیم. فوتبال به ما اتحاد داده و شما می توانید تشویق و پشتیبانی ها از سوی مردم را احساس کنید که این احساس یک مورد خاص و امتیاز بزرگی برای ما است.

 

20 سال بود شعار "فوتبال به خانه باز می گردد" را نشنیده بودیم و این احساس کمی متفاوت برای من است، اما از شنیدن دوباره آن از سوی مردم لذت می برم."

دیدگاه‌ها