کد خبر : 1537701 | 20 تیر 1397 ساعت 16:44 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: پیگیر تمدید قرارداد امیری هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید ما وحید امیری را می‌خواهیم و پیگیری‌ها در حال انجام است.

گرشاسبی: پیگیر تمدید قرارداد امیری هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در لیگ هجدهم گفت: هواداران در ارتباط با مسائل مهمی چون موضوع نقل و انتقالات، به اخبار غیر رسمی و نقل قول‌های مبهم توجه نکنند. تا چندی پیش با توجه به مشکل محرومیت، نگرانی‌های زیادی برای پرسپولیس مطرح بود، اما خدا را شکر با تلاش‌هایی که انجام شده است، در حال حاضر پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و پرسپولیس با روحیه و امید فصل جدید را آغاز خواهد کرد. اقدامات لازم در نقل و انتقالات انجام شده است و در حال حاضر آماده گام آخر می‌شویم.


گرشاسبی در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری خاطرنشان کرد: درباره وحید امیری تا زمانی که پای میز مذاکره نیامده و حرفهایمان را نزده‌ایم طبیعی است که هیچ اظهارنظری نداریم حرف‌ها که زده شد، آن وقت می‌توان اظهارنظر کرد. آن چه در حال حاضر می‌توان با قطعیت از آن سخن گفت این است که ما وحید امیری را می‌خواهیم و پیگیری‌ها برای تمدید قرارداد انجام می‌شود.


او ادامه داد: علیرضا بیرانوند با ما قرارداد دارد. با توجه به نکته‌ای که خود او هم مطرح کرده فکر نمی‌کنم در این باره جای بحث خاصی باشد. وی بعد از دوره استراحت می‌آید و به جمع ما اضافه می‌شود. البته در این باره بعضی اظهارنظرها غیر رسمی هم مطرح شده است که اصلا صحت ندارد.

دیدگاه‌ها