کد خبر : 1537712 | 20 تیر 1397 ساعت 16:28 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

از فردا به اردوی تیم ملحق می شوم

خالد شفیعی: سپاهان با قلعه‌نویی مدعی است

مدافعان سپاهان با پایان دوره فیزیوتراپی خود همراه تیم به ترکیه اعزام خواهد شد.

خالد شفیعی: سپاهان با قلعه‌نویی مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی مدافع مدافع این فصل سپاهان درباره آخرین شرایطش برای همراهی سپاهان در لیگ هجدهم گفت: در تمرینات آغازین تیم به دلیل کشیدگی در پایم احساس درد داشتم و برای همین با اجازه امیرخان به تهران آمدم و نزدیک به ۶ روز در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم. الان هم شرایط بسار خوبی پیدا کرده ام و امشب به اصفهان برمی گردم تا تیم را برای حضور در اردوی ترکیه همراهی کنم.


شفیعی با اشاره به توقع بالای هواداران سپاهان در لیگ هجدهم تصریح کرد: خیلی زود است که از الان راجع به قهرمانی و موفقیت صحبت کنیم. ولی شما شک نکنید با حضور بازیکنان بزرگی که به سپاهان پیوسته اند و هدایت امیرخان ما خاطره بد فصل قبل را از ذهن هواداران پاک خواهیم کرد. ما مدعی این فصل خواهیم بود و با شروع مسابقات متوجه کیفیت خوب تیم مان می شوید.


مدافع سپاهان در مورد انتخاب پیراهن شماره ۴۴ گفت: من همیشه شماره ۴ را می پوشیدم خیلی دلم می خواست در سپاهان هم این شماره را بر تن کنم. اما به احترام آقامحرم ترجیح دادم مثل وقتی که کره بودم ۴۴ بپوشم. هیچ چیز به اندازه موفقیت سپاهان برای ما مهم نیست. مهمترین ویژگی این تیم نبودن منیت ها و غرور است. ما تیم یک دستی داریم که همه دغدغه موفقیت تیم را دارند.


شفیعی اردوی ترکیه را مثمرثمر دانست و گفت: استانبول شرایط آب و هوایی خوبی دارد و ما در آنجا بازی تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد. یک کمپ مجهز و ایده آل را برای تیم در نظر گرفته اند که می توانیم یک اردوی خوب را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها