کد خبر : 1537720 | 20 تیر 1397 ساعت 16:49 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری: رفاقت، برگ برنده گل‌محمدی است

بازیکن تیم پدیده معتقد است این تیم با سرمربی جدیدش می‌تواند فصل متفاوتی را تجربه کند.

خلعتبری: رفاقت، برگ برنده گل‌محمدی است

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم پدیده در مورد آخرین وضعیت تیمش برای حضور در لیگ هجدهم گفت: بعد از آمدن آقای گل‌محمدی تمرینات‌مان را مشهد آغاز کردیم و بعد هم یک اردوی خوب را در تهران تجربه کردیم. الان هم به مشهد بازگشته‌ایم و صبح و بعد از ظهر در دو نوبت تمرین می‌کنیم. شرایط پرفشاری داریم و بعد از پایان دوران بدنسازی، برنامه‌های تاکتیکی‌مان را دنبال خواهیم کرد.


خلعتبری با ابراز رضایت از شرایط تیم درباره تفاوت کار با مهاجری و گل‌محمدی تصریح کرد: خب هر مربی شیوه خاص خودش را دارد. آقای مهاجری سال‌ها در فوتبال مشهد خدمت کردند و کارنامه درخشانی داشتند. آقای گل‌محمدی و مربیانی مثل علی دایی، خداداد عزیزی و علی کریمی علاوه بر توانایی‌های فنی، رفاقت خوبی با بازیکنان دارند و فضای همدلی را در تیم به وجود می‌آورند. از این بابت پدیده شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم هم‌قسم شده اند.


مهاجم پدیده مشهد در خصوص مطالباتش از این تیم گفت: مدیران تیم فصل قبل ابتدا به تسویه حساب بدهی‌های معوق پرداختند و بعد شروع به پرداخت قرارداد سال‌جاری کردند. من و خیلی از بازیکنان دیگر حدود ۲۰ درصد از فصل قبل طلبکار هستیم و هنوز هم از بابت قرارداد امسال هم رقمی دریافت نکرده‌ایم. اما خوب می دانیم که مدیران تیم در حال جذب منابع هستند و به امید خدا لیگ را بدون هیچ مشکلی آغاز خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها