کد خبر : 1537902 | 21 تیر 1397 ساعت 12:44 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد اسطوره لیورپول از هواداران بریتانیایی؛

جرارد: باید به تیم ملی انگلیس افتخار کنیم

استیون جرارد می گوید بازیکنان تیم ملی انگلیس در هفته های اخیر شگفتی سازی کرده اند و باید به آن ها افتخار کرد.

جرارد: باید به تیم ملی انگلیس افتخار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، از شب گذشته موضع برخی از فوتبال دوستان انگلیسی نسبت به تیم ملی این کشور تغییر پیدا کرده و آن ها از عملکرد ساوت گیت و شاگردانش به شدت انتقاد می کنند. پیشکسوتان فوتبال بریتانیا نیز واکنش های مختلف نسبت به حذف سه شیرها داشته اند.

 

در این بین استیون جرارد از جمله کسانی بوده که از عملکرد تیم ملی انگلستان تمجید کرده و به حمایت از آن ها پرداخته است. سرمربی تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند در گفتگو با رادیو ساعت 5 بی بی سی گفت: وقتی ساوت گیت برای هدایت انگلیس انتخاب شد همه پرسیدند آیا او برای این پست مناسب است و آیا می تواند تیم ملی کشور را در بازی های بزرگ هدایت کند؟ اما دیدیم که او فوق العاده است. او همه چیز را به خوبی انجام داد و امیدوارم به او پاداش تعلق بگیرد. من فکر میکنم ساوت گیت لیدر ماست.

 

جرارد ادامه داد: من نمی فهمم چرا از او که یکی از خودمان است انتقاد میکنید؟ ما تلاش، عزم و اراده را در هر یک از بازیکنان دیدیم و حالا مردم میگویند برای بازی در انگلستان اهمیت نمی دهند! این شرم آور است.

 

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان این بخش از صحبت هایش را اینطور تمام کرد: این بازیکنان در هفته های گذشته شگفتی سازی کرده اند و همه ما باید به آن ها افتخار کنیم.

 

او سپس با سوالی در خصوص هندرسون مواجه شد و گفت: هندرسون عملکردی بسیار مستحکم در جام جهانی و پیش از آن در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول داشت. من هم بازیکنان را درک میکنم و هم مردم را. دیشب پس از بازی با هندرسون صحبت کردم و به او گفتم می دانم الان احساس خوبی نداری اما تو باید به کشور برگردی و سرت را بالا نگه داری.

 

جرارد در پایان خاطرنشان کرد: هندرسون یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت. او همچون تانکی است که تخلیه شده.

دیدگاه‌ها