کد خبر : 1537988 | 21 تیر 1397 ساعت 22:56 | 76.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر مسیر گلر پرسپولیس از ترکیه؛

بیرانوند در تیررس دینامو کی‌یف اوکراین

دروازه‌بان ملی پرسپولیس با عملکردی که در جام جهانی داشته مورد توجه دینامو کی‌یف اوکراین قرار گرفته است.

بیرانوند در تیررس دینامو کی‌یف اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دو فصل موفق در پرسپولیس پشت سر گذاشت و دو قهرمانی لیگ برتر را نیز همراه سرخ پوشان به دست آورد که عملکرد خوب او برای این تیم هم تاثیرگذار بود ولی نمایشی که گلر تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه داشت، موجب شده احتمال لژیونر شدنش زیاد شود.

 

بیرانوند جزو موثرترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که گرفتن پنالتی کریستیانو رونالدو هم باعث شد تا بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و حتی باشگاه‌های خارجی قرار بگیرد و پیشنهاداتی مقابل خود ببیند.

 

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه با این باشگاه قرارداد دارد، اما ممکن است با توجه به پیشنهادات خوبی که از تیم‌های خارجی به دستش رسیده، فصل آینده را در خارج از ایران سپری کند و به جمع لژیونر ها اضافه شود.

 

در روزهای گذشته صحبت از پیشنهاد تیم‌های ترکیه‌ای به بیرانوند مطرح شده بود و حضور این دروازه‌بان در این کشور نیز به این شایعه دامن می‌زد ولی حالا گفته می‌شود پیشنهادی از اوکراین به احتمال فراوان موجب تغییر مسیر او خواهد شد.

 

باشگاه دینامو کی‌یف اوکراین پیشنهاد جدی به بیرانوند ارائه کرده و به احتمال فراوان تیم آینده گلر سرخ پوشان، این تیم باشد و او باشگاه‌های ترکیه‌ای را انتخاب نکند.

 

دینامو کی‌یف ابتدا قصد داشته گیرمو اوچوآ، دروازه‌بان تیم ملی مکزیک را به خدمت بگیرد ولی در نهایت مسؤولان باشگاه و کادر فنی این تیم به نتیجه رسیده‌اند که مذاکرات‌شان را با بیرانوند آغاز و برای جذب او اقدام کنند و گفته می‌شود قدم اول و صحبت‌های جدی از سوی آنها انجام گرفته که شاید طی روزهای آینده به نتیجه مثبتی هم ختم شود.

دیدگاه‌ها