کد خبر : 1538016 | 22 تیر 1397 ساعت 08:57 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی بلژیک پشت هم‌بازی‌ باشگاهی‌اش درآمد

دی‌بروینه: استرلینگ شایسته‌ی این همه انتقاد نیست

دی‌بروینه هافبک تیم ملی بلژیک از رسانه‌ها خواست در زمان بررسی عملکرد استرلینگ در جام جهانی با همبازی او در منچسترسیتی مهربان باشند.

دی‌بروینه: استرلینگ شایسته‌ی این همه انتقاد نیست

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه می‌گوید امیدوار است رحیم استرلینگ به دلیل عملکرد خود در جام جهانی با ارزیابی‌های متناسب و منصفانه‌ای روبرو شود. 


این دو فوتبالیست که در منچسترسیتی همبازی هستند ممکن است روز شنبه در دیدار رده‌بندی جام جهانی روسیه که در شهر سنت‌پترزبورگ برگزار می‌شود، با پیراهن تیم‌های ملی خود، بلژیک و انگلیس به مصاف هم بروند. 


جالب اینجا است که در اولین دیدار دو تیم در مرحله‌ی گروهی، این دو ستاره در میدان حضور نداشتند چرا که سرمربی‌های دو تیم در آستانه‌ی مراحل حذفی جام جهانی به ستاره‌‌های خود استراحت داده بودند. 


دی‌بروینه می‌گوید توجهش این روزها بیشتر به روند پیشرفت بلژیک در جام جهانی معطوف است ولی در عین حال تاکید می‌کند که علت حجم بسیار بالای انتقادها از استرلینگ را نمی‌فهمد. 


دی‌بروینه می‌گوید " نمی‌فهمم چرا کسانی باید بخواهند هموطنان خود را مورد انتقاد قرار دهند چون در نهایت تنها کاری که آنها برایش تلاش می‌کنند، پیروزی در میدان است. در بازی‌هایی که من دیده‌ام استرلینگ واقعاً خوب کار کرده. البته وقتی مهاجمی گل نمی‌زند، اوضاع کمی فرق می‌کند ولی در فوتبال همه چیز به گلزنی خلاصه نمی‌شود. امیدوارم مطبوعات و رسانه‌ها بتوانند عشق و محبتی که او لیاقتش را دارد نثارش کنند. استرلینگ فوتبالیستی واقعاً متواضع و خاکی است و برای انگلیس از جان و دل مایه می‌گذارد، حتی با اینکه گاهی هدف انتقادها واقع می‌شود ".

دیدگاه‌ها