کد خبر : 1538081 | 22 تیر 1397 ساعت 13:54 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

خروج ویلشر یک تصمیم تاکتیکی بود

امری: یک خرید دیگر در ماه آینده خواهیم داشت

سرمربی تیم آرسنال می گوید که تیمش 5 کاپیتان می خواهد و این ها باید بهترین شخصیت را داشته باشند.

امری: یک خرید دیگر در ماه آینده خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسپانیایی تیم آرسنال که در ماه می می گوید: لورنت کوشیلنی می خواهند کاپیتان اول تیم ما باشد.

 

او ادامه داد: باید هر بازیکن را درک کنیم و همچنین شخصیت آن ها را بفهمیم. ما میخواهیم احترام به این بازیکنان را حفظ کنیم، بهترین بازیکن را انتخاب کنیم و کاپیتانی را به او بدهیم.

 

البته آرسنال کوشیلنی را تا دسامبر در خدمت نخواهد داشت چراکه او با مصدومیت از ناحیه تاندون روبرو شده است.

 

لیخشتاینر یکی از خریدهای جدید آرسنال، کاپیتان تیم ملی کشورش در جام جهانی روسیه بود.

 

امری گفت: ایده نخست من این است که 5 کاپیتان داشته باشیم. اما اکنون اسم ها را نمی دانم. ما به عنوان افرادی هستیم که بهترین شخصیت را داشته باشند.

 

سرمربی آرسنال در خصوص جک ویلشر نیز گفت: او ماه گذشته پس از 17 سال امارات را ترک کرد و به وست هام رفت. اما دلیلش مصدومیت نبود. این یک تصمیم تاکتیکی بود که پس از صحبت های خوب با او گرفته شد. من به ویلشر توضیح دادم که میخواهم تیم جدیدی را درست کنم و به او گفتم اطمینان ندارم که او جزو 11 بازیکن اصلی باشد.

 

سرمربی سابق پی اس جی ادامه داد: من می دانم که او برای طرفداران مهم است و در آرسنال رشد یافته اما من او را در ترکیب اصلی نمیدیدم و او هم به همین دلیل تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و ما به این تصمیم احترام میگذاریم.

 

آرسنال در نقل و انتقالات با برند لنو دروازه تیم ملی آلمان و مدافع تیم ملی یونان یعنی سوکراتس قرارداد بست و همچنین لوکاس تریرا مدافع تیم ملی اروگوئه و متئو گوئندوزی هافبک دفاعی فرانسه را به خدمت گرفت. همچنین کاپیتان سوئیس نیز راهی آرسنال شد.

 

امری در این باره می گوید: باشگاه کارش برای جذب بازیکنان را به خوبی انجام داد و ما با بازیکنانی که می خواستیم و نیاز داشتیم قرارداد بستیم. ما تنها یک خرید دیگر در ماه بعد خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها