کد خبر : 1538100 | 22 تیر 1397 ساعت 15:17 | 78.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمایه گذاری در خط حمله یا میانی؛

رضایت نامه تبریزی چقدر ارزش دارد؟

رقم سنگین رضایت نامه تبریزی در بازار کم ستاره فوتبال ایران باعث تردید استقلالی ها برای جذب این بازیکن شد.

رضایت نامه تبریزی چقدر ارزش دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، قیمت گذاری برای بازیکن ها در فوتبال روز دنیا شامل متغیرهای زیادی از جمله سال باقی مانده تا پایان قرارداد، شرایط سنی، مصدومیت، عملکرد در سال های گذشته، ارزش کمیابی و غیره می باشد اما در فوتبال ایران پرداخت حق فسخ و مبلغی برای رضایت نامه به ویژه در تیم های بزرگ بسیار کم اتفاق افتاده و تعیین ارزش قیمت یک بازیکن بسیار سخت می باشد.


داریوش شجاعیان و مهدی ترابی بازیکنهایی هستند که در یکی دو فصل اخیر با پرداخت پول رضایت نامه از تیم خود جدا شدند و حالا مرتضی تبریزی دیگر چهره ای است که شایعاتی درباره جدایی او از ذوب آهن به گوش می رسد.


تبریزی در لیست شفر قرار داشت و این سرمربی به جذب او علاقه مند بود اما رقم بالای حق فسخ، مانع از این انتقال شد. شرایط اما دوباره به شکلی پیش رفت که حالا استقلالی ها باز هم به سراغ تبریزی رفتند اما رقم سنگین درخواستی ذوبی ها مانع از این انتقال شده است.


استقلال این روزها بیشتر در خط میانی نیاز به تقویت تیم خود دارد و با جذب روح الله باقری، صیاد منش، آقاخان و اضافه شدن دوباره قائدی خط حمله آبی ها با تمدید قرارداد تیام تکمیل می شود و به همین دلیل پرداخت رقم مورد نظر ذوبی ها، سرمایه گذاری مطمئنی برای استقلال نیست.


شنیده ها از اصفهان حاکی از این است که ذوبی ها رقمی بین 2 تا 2.5 میلیارد برای رضایت نامه این بازیکن درخواست کردند؛ رقمی که شاید با توجه به کمیابی بازیکنی مانند تبریزی در فوتبال ایران توجیه داشته باشد اما از واقعیت های فوتبال ایران و ارقام جا به جا شده، فاصله زیادی دارد.


مدیران استقلال نیز فعلا به نظر می رسد ترجیح می دهند تمام توان و بودجه خود را برای حفظ تیام هزینه کنند که شاید با رقمی بیشتر از این بازیکن در تیم باقی بماند اما نباید فراموش کرد از نظر اثر گذاری، به مراتب شرایط بهتری از تبریزی دارد.


2 یا 2.5 میلیارد فعلا برای استقلال با توجه به باز بودن پرونده تیام رقم مناسبی نیست اما شاید به هم خوردن معادلات نقل و انتقالاتی باعث شود تا استقلالی ها که نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان هستند و در فصل آینده می خواهند مدعی قهرمانی لقب بگیرند، در آخرین روزهای بازار تابستانی پای میز مذاکره با مدیران ذوب آهن بنشینند.

دیدگاه‌ها