کد خبر : 1538235 | 23 تیر 1397 ساعت 09:13 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: تمرکزم روی فینال است نه لیگ برتر

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی با وجود پیشنهادات از سوی لیگ برتر، فعلا تمام تمرکزش روی فینال جام جهانی خواهد بود.

دالیچ: تمرکزم روی فینال است نه لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، دالیچ موفق شد با کرواسی تا فینال جام جهانی پیش برود و در این دیدار حساس نیز باید فرانسه را شکست دهند. دالیچ که در آسیا فعالیت های مربی گری زیادی داشته، حالا به نظر از انگلیس پیشنهاداتی در اختیار خواهد داشت ولی تمرکزش را فعلا بر روی فینال گذاشته است.

 

او در جمع خبرنگاران گفت:" فعلا نمی‌توانم راجع به آینده ام حرف بزنم زیرا ممکن است پیامی اشتباه را به برخی کروات ها بدهد وقتی که ما سعی داریم بهترین تیم جهان باشیم. ولی شاید، باید تمرکزمان روی انجام کارهای بزرگتر باشد. در لیگ های بزرگ اروپایی، به دنبال نام برندها هستید که این اشتباه است.

 

 

 

مردم پیشنهادات بزرگی دریافت می‌کنند زیرا آنها بازیکنان بزرگی بوده اند ولی این به چه معنیست؟ من به شخصه از یک باشگاه کوچک شروع کردم،به آنها گفتم که نام‌های بزرگ همیشه با اشتباهات بزرگ همراه هستند. هیچ چیزی به من به خاطر این موضوع داده نشد، هر چند برخی مربیان به خاطر نام‌هایشان پرداختی خوبی دارند. ولی همیشه گفته ام: « رئال و بارسا را به من بدهید و من جام خواهم برد.»

 

دوران فوتبالم و زندگی خانوداگی ام همیشه در سخت ترین شرایط بوده است. نمی‌خواهم در کرواسی بمانم  تا نهایتا یک مربی معمولی شوم. دوست دارم به خارج از کشور بروم. هر چند مربیان کروات مثل بیلیچ و کوواچ نتایج خوبی گرفته اند ولی در اروپا به ما احترام گذاشته نمی‌شود. من از پایین ترین نقطه شروع کردم و توانستم عنوان بهترین مربی آسیا را کسب کنم."

دیدگاه‌ها