کد خبر : 1538237 | 23 تیر 1397 ساعت 09:36 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اهدای پیراهن شماره 7 یووه به رونالدو

نظرسنجی کوادرادو برای شماره‌ پیراهن جدیدش

کوادرادو، ملی‌پوش کلمبیایی که پیراهن شماره‌ی هفت او در یوونتوس به رونالدو اختصاص داده شده در مورد اینکه شماره‌ی پیراهن جدیدش چه باید باشد در اینستاگرام از هوادارانش را‌ی‌گیری به عمل آورده.

نظرسنجی کوادرادو برای شماره‌ پیراهن جدیدش

به گزارش ورزش سه، در رای‌گیری‌ کوادرادو از هوادارانش که در صفحه‌ی تویتر او انجام شده، ملی‌پوش کلمبیایی از هوادارانش خواسته نظرشان را درباره‌ی شماره‌ی جدید پیراهن او اعلام کنند. یکی از گزینه‌ها البته پیراهن شماره‌ی 10 یووه بوده که در حال حاضر در اختیار پائولو دیبالا است و بعید به نظر می‌رسد دیبالا از نتایج رای‌گیری کوادرادو راضی باشد. 


کوادرادو از زمانی که پیش از فصل 2016-2017 برای بار دوم به عنوان یار قرضی، از چلسی به یوونتوس آمد تا چند روز پیش پیراهن شماره‌ی هفت باشگاه ایتالیایی را به تن می‌کرد. اما چون پیراهن شماره‌ی هفت باید به رونالدو که اخیراً با قراردادی 100 میلیون یورویی به تورین آمده تعلق می‌گرفت، کوادرادو حالا بدون پیراهن مانده است. 


کوادرادو بعد از پیوستن رونالدو به یوونتوس، اعلام کرد پیراهن شماره هفت خود را به او داده و نوشت " دادن همیشه بهتر از گرفتن است. امیدوارم کریستیانو در ماجراجویی جدیدش موفق باشد ". 

 

1319622


کوادرادو در رای‌گیری خود شماره‌های 16، 21، 49 و 10 را به عنوان گزینه‌ها معرفی کرده و از هواداران خودش و یوونتوس خواسته نظر بدهند که دوست دارند او را فصل آینده با کدام شماره‌ی پیراهن ببینند.


پیراهن شماره‌ی 10 که یکی از محبوب‌ترین پیراهن های فوتبال به حساب می‌آید در باشگاه یوونتوس در اختیار پائولو دیبالا ستاره‌ی آرژانتینی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد او بخواهد به این زودی‌ها پیراهنش را در اختیار کسی دیگر قرار بدهد. باید صبر کرد و دید با شروع فصل جدید کوادرادو با چه شماره پیراهنی برای یوونتوس به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها