کد خبر : 1538239 | 23 تیر 1397 ساعت 09:03 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید دی لورنتیس از ساری

رئیس ناپولی: کاوانی را می‌خواهیم، اما ارزانتر

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی از سرمربی سابق تیمش که در راه عزیمت به چلسی است به شدت انتقاد کرده و از برقراری ارتباط باشگاهش با کاوانی، مهاجم پاریس سن‌ژرمن خبر می‌دهد.

رئیس ناپولی: کاوانی را می‌خواهیم، اما ارزانتر

به گزارش ورزش سه، دی لورنتیس از سرمربی سابق تیمش مائوریتسیو ساری به دلیل آنچه قضاوت‌های اشتباه می‌خواند به شدت انتقاد کرده و در عین حال از مهاجم پاریس سن‌ژرمن، ادینسون کاوانی خواسته که تقاضای خود برای دستمزد را پایین‌تر بیاورد. 


ساری که به زودی به چلسی ملحق می‌‌شود، در دوران حضور در ناپولی این باشگاه را در سه فصل از رقابتهای سری آ، دو بار به نایب‌قهرمانی رساند ولی در پایان فصل 2017-2018 از سمت خود برکنار شده و جایش را به کارلو آنجلوتی داد. 


دی لورنتیس در طول فصل همیشه از منتقدین ساری بود و به خصوص از زمانی که ناپولی توانست صدرنشین جدول، یوونتوس را تهدید کند، معتقد بود ساری در طول فصل آنطور که باید و شاید از همه‌ی بازیکنانی که در اختیار دارد استفاده نمی‌کند. 


رئیس باشگاه ناپل می‌گوید "در طول فصل بارها و بارها شاهد قضاوتهای اشتباه ساری بودیم. او نمی‌توانست از تمام بازیکنانی که در اختیار دارد به صورت کامل استفاده کند. با اینحال نمی‌خواهم در حوزه‌ی مسائل فنی و تاکتیکی نظر بدهم یا زخمهایی که حالا دیگر درمان شده را دوباره باز کنم ".

 

از سوی دیگر کاوانی که در جام جهانی روسیه با پیراهن اروگوئه نمایش درخشانی داشته، در گذشته بازیکن ناپولی بوده و حالا صحبت‌های زیادی درباره‌ی بازگشت او از باشگاه پاریس سن‌ژرمن به ناپولی مطرح شده است. 


دی لورنتیس، برقراری ارتباط با کاوانی را تایید کرده ولی می‌گوید دستمزدی که او درخواست کرده بالاتر از آن است که ناپولی بتواند از عهده‌اش برآید. 

 

دی لورنتیس می‌گوید "فقط داشتن یک بازیکن برای پیروزی کافی نیست. ما هیگواین را داشتیم که رکورد گلزنی باشگاه را شکست و به ما کمک کرد دو جام ایتالیا را بدست آوریم. می‌خواهم بگویم ما با بازیکنانی در این حد و اندازه‌ کار کرده‌ایم. کاوانی شماره تلفن من را دارد و اگر بخواهد می‌تواند با من تماس بگیرد. او می‌تواند دستمزدش را پایین بیاورد و کاری کند که من با مسئولین پاریس سن‌ژرمن تماس بگیرم. می‌دانم کاوانی می‌خواهد به ناپولی برگردد ولی با این قیمتهای پیشنهادی ما نمی‌توانیم از عهده‌اش برآییم ".

دیدگاه‌ها