کد خبر : 1538275 | 23 تیر 1397 ساعت 11:56 | 218.3K بازدید | 1 دیدگاه

خشم رئیس باشگاه ترابوزان از واسطه ها

آقااوغلو: 100 دلال قیمت حسینی را بالا بردند

رئیس باشگاه ترابوزان در تشریح آخرین وضعیت این باشگاه در بازار تابستانی با عصبانیت از دخالت واسطه ها و مشکلاتی که در انتقال مدافع تیم ملی ایران رقم زدند، صحبت کرد.

آقااوغلو: 100 دلال قیمت حسینی را بالا بردند

به گزارش "ورزش سه"، احمد آقااوغلو رئیس جدید باشگاه ترابوزان در پی جنجال های رقم خورده پیرامون خریدهای جدید تابستانی در گفتگویی با سایت haber61 ترکیه به تشریح آخرین تحرکات در بازار پرداخت و مدعی شد دو بازیکنی که در یک قدمی امضای قرارداد و پوشیدن پیراهن ترابوزان بودند به خاطر ورود بی دلیل انواع واسطه ها و دلالان به پروسه مذاکرات آنها با سایر باشگاه ها حالا با مشکلاتی روبرو شده اند.


یکی از بازیکنان مد نظر رئیس ترابوزان اسپور مجید حسینی مدافع 22 ساله تیم ملی ایران و باشگاه استقلال تهران است. آقااوغلو که مشخص بود به شدت از دست واسطه ها عصبانی و خشمگین است در خصوص ستاره ایرانی گفت:« سیاست کاری من این است که اگر ترانسفری برای باشگاه انجام می دهم درست و منطقی باشد نه به هر روشی که این روزها باب شده و تبعات سنگینی را در آینده نزدیک گریبانگیر باشگاه می کند. درست مثل ترانسفر باکاری کانه از مالاگا این بار مجید حسینی هم با همان اتفاقات روبرو شده است».

 

1319657


او ادامه داد:« من به این شکل ترانسفر انجام نمی دهم. اجازه هم نمی دهم کسی به همین شکل ترانسفر انجام بدهد. در ترانسفر مجید حسینی ۱۰۰ نفر به باشگاه این بازیکن (استقلال تهران) رفته اند و گفته اند که ما می توانیم حسینی را با قیمت بالاتری به ترابوزان بفروشیم».


رئیس باشگاه ترابوزان اما در پاسخ به این رفتار پیام شفافی برای واسطه ها داشت و تصریح کرد:« کور خوانده اید! ترابوزان دیگری خونی برای مکیدن توسط این منیجرها ندارد. دیگر به این شکل بازیکن نمی خریم و اجازه اش را هم نمی دهیم کسی این کار را با باشگاه انجام بدهد».


در بخش پایانی آقااوغلو پیرامون پیشنهاد باشگاه به حسینی گفت:« ما این بازیکن جوان را با قراردادی سه ساله جذب می کنیم و به هیچ عنوان زیر بار امضای قرارداد یک ساله و قرضی نخواهیم رفت».

دیدگاه‌ها