کد خبر : 1538282 | 23 تیر 1397 ساعت 11:45 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

عمو نصی در غبارها گم شد(عکس)

سرپرست استقلال در اردوی ترکیه به یاد ایام جوانی پابه توپ شد تا هنرهای فردی خود را به رخ بکشد، هنرهایی که در غبار و مه حاکم بر تمرین گم شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند دهه بعد از درخشش با پیراهن استقلال و تیم ملی در عرصه باشگاهی و ملی که نصرا.. عبدالهی را در زمره یکی از بهترین مدافعان وسط ایران قرار داد تا شاهد درخشش او در جام جهانی 1978 آرژانتین باشیم روز گذشته این چهره دوست داشتنی استقلالی ها در اردوی تیمش در ترکیه به یاد ایام جوانی پابه توپ شد.

 

1319664


عمونصی که نقش سرپرستی استقلال را در یکی دو سال گذشته برعهده دارد روزگذشته از تعطیلی تمرینات تیم نهایت بهره را برد و از تایم استراحتی که مربیان و کادر سرپرستی و پزشکی داشتند برای یک فوتبال درون اردویی استفاده کرد تا بخشی از هنرهای خود را به رخ بکشد، نمایشی که در مه شدید حاکم بر محل اردوی استقلال گم شد تا کمتر کسی توانایی های او را ببیند.


بدون شک عمو نصی را باید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و استقلال قلمداد کرد، چهره ای که بازیکنان حال حاضر استقلال می توانند از تجربیات و راهنمایی های او نهایت بهره را ببرند و شاگردان خوبی برای این چهره محجوب و محبوب باشند.

دیدگاه‌ها