کد خبر : 1538300 | 23 تیر 1397 ساعت 12:30 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

چرا صحبت های مودریچ پس از دیدار با انگلیس اشتباه بود؟

نشریات انگلیسی صحبت‌های زیادی درباره تقابل تیم ملی کشورشان با کرواسی در تقابل این تیم با انگلیس در نیمه نهایی مطرح کرده بودند.

چرا صحبت های مودریچ پس از دیدار با انگلیس اشتباه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، این صحبت ها به هیچ وجه مورد پسند کاپیتان کرواسی، لوکا مودریچ قرار نگرفت و ستاره کروات واکنش بسیار تندی نسبت به این صحبت ها داشت. او پس از بازی گفت:" آنها می‌گفتند ما خسته هستیم، بهتر از ما هستند ولی به هیچ وجه این را در زمین نشان ندادند. ناراحتیم که کار را پیش از پایان 90 دقیقه تمام نکردیم ولی خدا را شکر که کار به پنالتی کشیده نشد."

 

1319684

 

 

این انتقادات مودریچ شاید بی مورد و بی جا بود. تمام هواداران انگلیس می‌دانند که ساوتگیت، جوی کاملا بر عکس این در بین بازیکنانش به وجود آورده بود. لیام هاپه از گل دات کام در این رابطه نوشته بود:" نشریات انگلیسی با احتیاط راجع به شانس انگلیس برای قهرمانی جام جهانی صحبت می‌کردند. شاید این پیش بینی خود مودریچ بوده که انگلیس به نیمه نهایی خواهد رفت.

 

احتمالا آنها از اینکه ساوتگیت به یک شوالیه تبدیل شود می‌ترسیدند. البته شاید شعارهای "جام به خانه برمی‌گردد" کمی آنها را اذیت کرده و این موضوع را به پای رفتار مغرورانه انگلیسی ها گذاشتند که این نشان می‌دهد تحلیل آنها نسبت به شرایط اشتباه بوده است.

دیدگاه‌ها