کد خبر : 1538441 | 23 تیر 1397 ساعت 19:38 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده شایسته ای برای خوزستان خواهیم بود

یزدی: فردا ۶ بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم

سرمربی این فصل استقلال خوزستان معقتد است تیمش با تکیه بر نیروهای بومی می تواند نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان در لیگ هجدهم باشد.

یزدی: فردا ۶ بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی این فصل استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت روند آماده سازی تیمش به خبرنگار ما گفت: ما از هفته گذشته تمرینات خود را در تهران آغاز کردیم و همزمان در حال بستن تیم هستیم. ما کارمان را خیلی دیر شروع کردیم و الان با معضل کمبود وقت مواجه هستیم. امیدوارم بتوانیم با همراهی بازیکنان تیم را به موقع آماده کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با از دست دادن بازیکنان کلیدی در فصل آینده دچار مشکل خواهد شد یا نه، تصریح کرد: خب با اتمام فصل قبل بازیکنان زیادی تیم را ترک کردند. بلاتکلیفی تیم باعث شد بسیاری از بازیکنان سراغ پیشنهادات دیگر خود بروند. از بچه هایی که سال قبل فیکس بازی می کردند تنها دلفی و نامداری را در اختیار داریم.

 

او ادامه داد: قرار است فردا ۵ الی ۶ بازیکن لیگ برتری به جمع ما اضافه شوند. با این اوصاف به نظرم بتوانیم ۹۰ درصد تیم را تکمیل کنیم و در آینده سعی می کنیم فشار تمرینات را افزایش دهیم تا بازیکنان به فرم مطلوب خود برسند.

یزدی با اشاره به اینکه مالکیت استقلال خوزستان به مجموعه بانک ملی بازگشته گفت: مدیران تیم از ما توقع ارایه بازی های خوب و با کیفیت دارند و با توجه به شرایط اقتصادی تمایلی به جذب بازیکن خارجی ندارند. ما معتقدیم با تکیه بر پتانسیل بومی و نیروهای جوان استان می توانیم در لیگ هجدهم سهمیه استان را حفظ کنیم.  

 

سرمربی این فصل استقلال خوزستان با اشاره به کار سختی که در لیگ هجدهم پیش رو دارد خاطرنشان کرد: من پیشنهاداتی خارج از استان برای لیگ یک داشتم اما وقتی بحث استقلال خوزستان مطرح شد ترجیح دادم اینجا باشم و بتوانم کمکی کنم. می دانم خیلی دیر شروع کرده ایم و در رقابت با تیم های بزرگ و حرفه ای کار سختی داریم اما همچنان امیدواریم که با حمایت هواداران مان از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها