کد خبر : 1538581 | 24 تیر 1397 ساعت 13:08 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش‌فولاد هر بازیکنی را جذب نمی‌کند

نصیرزاده: این سه‌نفر برنگردند محرومشان می‌کنیم

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز می گوید این تیم نیز مانند دیگر تیم های لیگ برتری به تمرین می پردازد و بدون مشکل خود را آماده حضور در بازی های لیگ می کند.

نصیرزاده: این سه‌نفر برنگردند محرومشان می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد تبریز را می توان بی سر و صداترین تیم های حاضر در لیگ هجدهم دانست. تیمی که پس از جریان های مربوط به تراکتورسازی و قبول مالکیت آن توسط زنوزی، حرف های زیادی درباره آن به وجود آمد. هر آنچه که هست این روزها کمترین خبری از این تیم در رسانه ها یافت نمی شود تا مجبور شویم به سراغ مدیرعامل این تیم برویم و با او به صحبت بپردازیم.


هوشنگ نصیرزاده درباره شرایط فعلی گسترش فولاد گفت: شرایطمان کاملا عادی است و آن طور که خیلی ها می گویند اصلا شرایط ویژه و عجیب و غریبی نیست. تیم مشغول تمرین و آماده کردن خود را برای مسابقات است. کمیته فنی نیز همه کارها را زیر نظر دارد.


او درباره اشتراک مالکیت این باشگاه و باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در حال حاضر مجمع عمومی در حال انجام جلسات و برنامه های خود است تا به زودی هیات مدیره باشگاه به طور کامل جدا شود و اوضاع به صورت کاملا منطقی و قانونی دربیاید تا برای حضور در بازی های لیگ منع قانونی نداشته باشیم.


مدیرعامل گسترشی ها درباره تعداد بازیکنان جدا شده از این تیم نیز گفت: بازیکن زیادی از ما جدا نشده اند تنها سه بازیکن که قراردادشان به پایان رسیده بود از تیم رفتند. مابقی بازیکنان علی القاعده باید در تمرین تیم حضور داشته باشند و در این باره لازم است به سه بازیکن گسترش نیز تذکر بدهم. آقایان ملکی، زاهدی و موسوی باید تا آخر هفته خود را به تیم معرفی کنند و در تمرینات حضور پیدا کنند چرا که فسخ آنها کاملا قانونی بود و نباید این اتفاق می افتاد. در صورتی که این دوستان در تمرینات حضور پیدا نکنند مجبور می شویم از آنها به کمیته انضباطی شکایت کنیم که قطعا محرومیت برای آنها به دنبال خواهد داشت.


نصیرزاده در پایان گفت: ما هم مانند دیگر تیم ها کارمان را به خوبی پیش می بریم. ما با همان مجموعه پارسال در حال انجام تمریناتمان هستیم و قصد داریم در لیگ حضور پیدا کنیم. البته ما به زودی بازیکنانی که از نظر کیفی بالا باشند را جذب می کنیم و در این باره هم بگویم که قطعا بازیکنی جذب می کنیم که لیگ برتری باشد و بتواند با کیفیت خوب خود ما را در بازی ها کمک کند نه اینکه هر بازیکنی را از هر رده ای دوست داشته باشیم جذب کنیم. کمیته فنی نیز بر عملکرد بازیکنانی که جذب می شوند نظارت کامل دارد.

دیدگاه‌ها