کد خبر : 1538753 | 24 تیر 1397 ساعت 23:22 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: در فینال جام جهانی نباید آن پنالتی را گرفت

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی مدعی شد به عملکرد بازیکنانش افتخار می کند.

دالیچ: در فینال جام جهانی نباید آن پنالتی را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در روزی که اتفاقات در نیمه اول به ضرر آنها بود و در نیمه دوم نیز سوباشیچ در مقابل حملات فرانسه به راحتی تسلیم می شد، در فینال جام جهانی روسیه 2018 مغلوب شدند تا در نهایت به رتبه دوم رضایت دهند.

دالیچ گفت: " من هرگز در مورد داوری صحبت نمی کنم اما اجازه بدهید یک جمله بگویم. در فینال جام جهانی، نباید چنین پنالتی ای گرفت. 

من نمی خواهم از ارزش پیروزی فرانسه کم کنم و  به آنها تبریک می گویم. ما در 20 دقیقه اول نمایش خوبی ارائه داده و موفق به کنترل جریان بازی شدیم اما بعد از آن فرانسه با گل به خودی ما از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

 

 

1320297

 

بعد از دریافت گل ما دوباره به جریان بازی بازگشتیم و موفق شدیم مسابقه را در دست بگیریم که آن پنالتی به ضرر تیم ملی کرواسی اعلام شد. من باید به بازیکنان خود تبریک بگویم، شاید دیدار برابر فرانسه بهترین نمایشی بود که ما در این مسابقات ارائه دادیم زیرا کنترل بازی در دست ما بود اما در همان حین دروازه ما باز شد.

 

در برابر چنین حریف قدرتمندی مانند تیم ملی فرانسه شما هرگز نباید اشتباه کنید. در حال حاضر ما کمی ناراحت هستیم، اما باید به آنچه که در طول این جام جهانی انجام داده ایم افتخار کنیم."

دالیچ همچنین در مورد انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جام گفت:" ما خیلی خوشحالیم که لوکا برنده توپ طلا شد. او شایستگی اش را داشت. او رقابت های فوق العاده ای را پشت سر گذاشت."

دیدگاه‌ها