کد خبر : 1538860 | 25 تیر 1397 ساعت 12:57 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دیرهنگام کاپیتان لام در جام جهانی (عکس)

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان شب گذشته در حاشیه مراسم دیدار فینال جام جهانی مسئولیت انتقال جام طلایی مسابقات را بر عهده داشت.

به گزارش “ورزش سه” باخت به کره جنوبی و حذف زودهنگام قهرمان دوره قبل جام جهانی اولین شگفتی این دوره از جام جهانی بود. جایی که شاگردان یوآخیم لو‌ بسیار ضعیف عمل کردند و با ارائه نمایش‌های نه چندان دلچسب و تحمل دو باخت خیلی زود به خانه بازگشتند.


تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از بی نقص‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و با شکست دادن اکثر مدعیان جام قهرمانی را برای چهارمین بار بالای سر برد.


در راه این قهرمانی، کاپیتان فیلیپ لام‌ یکی از موثرترین شاگردان لو بود. او با بازی در جناح راست مانشافت با قدرت هم در دفاع و هم در فاز هجومی ظاهر می‌شد. نقطه‌ای که در این دوره از مسابقات به پاشنه آشیل آلمان‌ها تبدیل شد. در دیدار برابر مکزیک و‌ کره این دو‌ تیم از فضای خالی‌ پشت سر کیمیچ، نفوذ کرده و با طراحی ضد حملات سریع به گل رسیدند.


بی‌شک اگر بازیکنی مانند فیلیپ‌لام در ترکیب تیم ملی آلمان قرار داشت، آن‌ها حذف زودهنگامی را از جام تجربه نمی‌کردند و‌ طبق روال همیشه‌ی خود یکی از شانس‌های حضور در بین چهار تیم نهایی جام جهانی بودند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها