کد خبر : 1538876 | 25 تیر 1397 ساعت 13:32 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوورن: برنده نهایی کرواسی بود

دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی معتقد است که برنده اصلی بازی روز گذشته آنها بودند و به شکلی احمقانه مقابل فرانسه شکست خوردند.

لوورن: برنده نهایی کرواسی بود

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی روز گذشته به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 4-2 مقابل این تیم در فینال جام جهانی شکست خورد و جام را از دست داد. شاگردان دالیچ در ابتدا با گل به خودی عقب افتادند ولی پریشیچ کار را به تساوی کشاند. در ادامه یک پنالتی مشکوک به نفع فرانسه اعلام شد و بار دیگر شاگردان دشان پیش افتادند و در نیمه دوم، این اختلاف افزایش یافت و نتیجه 4-1 شد. در نهایت مانژوکیچ یکی از گل‌ها را جبران کرد و کرواسی 4-2 مغلوب میدان شود. پس از بازی، لوورن به تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش پرداخت.

 

1320182

 

 

او گفت:" در ابتدا باید بگویم که ناراحتم زیرا ما به قهرمانی خیلی نزدیک بودیم، تیم برتر زمین ما بودیم. وقتی باران گرفت، احساس کردم آسمان برای ما گریه می‌کند، احساس می‌کردم تمام دنیا پشت ماست و همه عاشق کرواسی هستند. البته به فرانسه بابت مدال طلا تبریک می‌گویم. تا گل سوم ما از حریف بهتر بودیم، آنها دو گل از هیچ به ثمر رساندند بنابراین ما هم می‌توانیم از سه شوت، چهار گل بسازیم. امیدواریم روزی بتوانیم به طلا برسیم زیرا عملکرد ما ویژه است.

 

به هیچ وجه جای هیچ انتقادی وجود ندارد. ما تا پایان جنگیدیم و بلاخره یک تیم باید شکست می‌خورد. فوتبال اینگونه است، ما به شکلی احمقانه باختیم. می‌خواهم به دالیچ تبریک بگویم، نمی‌‌توانید کارهایی که او برای تیم انجام داد را حتی تصور کنید و هر گاه شک و شبهه ای به وجود آمد، او خلافش را ثابت کرد. ما پیروز بودیم و نباید این را فراموش کنیم."

 

دیدگاه‌ها