کد خبر : 1538880 | 25 تیر 1397 ساعت 13:12 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

درحالیکه فرانسوی‌ها نمی‌گذاشتند کانته با جام عکس بگیرد

انزونزی به داد کانته‌ی خجالتی رسید ( عکس )

انگولو کانته، ستاره‌ی تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی در زمین فوتبال حتی برای یک ثانیه دست از سر یار مقابلش برنمی‌دارد ولی در بیرون از مستطیل سبز، داستان او به گونه‌ی دیگری است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب خروس‌های فرانسه در یک فینال پرهیجان کرواسی را با نتیجه‌ی 4-2 از پیش رو برداشتند تا برای دومین بار جام جهانی را فتح کنند. بعد از پایان بازی در استادیوم لوژنیکی جشن و شادی فرانسوی‌ها با شدت هر چه تمام‌تر ادامه داشت.

 

درحالیکه هم‌تیمی‌های کانته مشغول استفاده از فرصت و عکس گرفتن با جام جهانی بودند، این هافبک فرانسوی برای رسیدن به جام طلایی و به دست گرفتنش مشکل داشت. تا اینکه استیون انزونزی به دادش رسید و کمکش کرد.

 

انزونزی مجبور به مداخله شد تا جام جهانی را از دست سایر هم‌تیمی‌هایش در آورد و به دوست هافبکش بسپارد. چرا که کانته آنقدر خجالتی است که حاضر نشده بود از هم‌تیمی‌هایش بخواهد شادی خود را نیمه‌کاره رها کرده و جام را به او بسپارند.

 

1320489

 

به نظر می‌رسد کانته همیشه اینچنین خجالتی و متواضع بوده و همین باعث شده در سراسر دنیا هواداران بسیاری برای خود دست و پا کند.

 

انگولو کانته سرانجام موفق شده با جام جهانی عکس بگیرد.

 

دست کانته تنها زمانی به جام رسید که استیون انزونزی مداخله کرد و از هم‌تیمی‌هایش خواست جام را برای چند لحظه به کانته بسپارند.

 

درحالیکه جبرئیل سیدیبه در حال شادی با جام جهانی است، کانته با حسرت در حال تماشای جشن هم‌تیمی‌هایش دیده می‌شود

 

1320488

 

 

 

دیدگاه‌ها