کد خبر : 1538894 | 25 تیر 1397 ساعت 14:30 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای جالب عکس ستاره فرانسه با جام

انگولو کانته شاید از اساسی ترین مهره های فرانسه برای کسب قهرمانی جام جهانی بود ولی او از اینکه جام را از هم تیمی‌هایش بگیرد تا با آن عکس بگیرد، خجالت می‌کشید.

ماجرای جالب عکس ستاره فرانسه با جام

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015، کانته با 5.6 میلیون پوند از کان به لسترسیتی پیوست. او در لستر خوش درخشید و پس از یک فصل حضور در این تیم و قهرمانی در لیگ برتر، راهی چلسی شد. پس از آن بود که نام او به زبان ها افتاد و حالا ستاره فرانسوی در جام جهانی نیز با درخشش هایش به قهرمانی فرانسه کمک بسیاری کرد. او از بهترین های جام بود و در نهایت نیز موفق شد مدال طلای رقابت ها را از آن خود کند. با این حال، او از اینکه جام را از هم تیمی‌هایش بگیرد تا با آن عکسی بگیرد، خجالت می‌کشید.

 

1320517

 

 

بازیکنان فرانسه در حال جشن گرفتن با جام بودند و دائم با آن عکس می‌انداختند ولی کانته جلوتر نمی‌امد تا او هم عکسی با جام داشته باشد. در این میان، استیون انزونزی وارد شد و به هم تیمی اش در این زمینه کمک کرد. او جام را از تائووین گرفت و به کانته تحویل داد و صبورانه منتظر شد تا کانته با آن عکس بگیرد. او روی زمین نشست و جام را روی زانویش قرار دارد که بسیاری از هواداران، این ژست را نشانه فروتنی او می‌دانند و از همین رو به تمجید از او پرداختند.

 

دیدگاه‌ها