کد خبر : 1538907 | 25 تیر 1397 ساعت 14:44 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانیم به لیگ برتر بازگردیم؛

خطیبی: جواب اعتماد زنوزی را می‌دهیم

حسین خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز از زحمات زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی تشکر کرد و به او این اطمینان را داد که اعتمادش را به برادران خطیبی به خوبی پاسخ خواهند داد.

خطیبی: جواب اعتماد زنوزی را می‌دهیم

سرمربی جدید ماشین سازی در مورد چگونگی انتخاب خودش به عنوان سرمربی و رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل به "ورزش سه" می گوید: پس از انتخاب مالکیت تراکتورسازی توسط آقای زنوزی ایشان تصمیم به فروش ماشین سازی داشتند و بنا بود که کارخانه ماشین سازی سهام این باشگاه را خریداری کند که این اتفاق به دلایلی رخ نداد و در نهایت آقای زنوزی تصمیم به حفظ این باشگاه گرفتند. در این بین ایشان با رسول خطیبی که تجربه حضور در تیم های تبریزی را دارد و رسول را برای مدیریت این باشگاه انتخاب کردند و پس از آن هم از من درخواست کردند که هدایت تیم ماشین سازی را برعهده بگیرم.


سرمربی ماشین سازی در مورد اینکه طی مدت باقی مانده می تواند تیمش را برای مسابقات لیگ یک آماده کند، عنوان کرد: اگرچه زمان زیادی از دست رفته است اما یک ماه تا شروع بازی های لیگ باقی مانده است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تیمی خوب را راهی این مسابقات کنیم. زمان کم است اما اگر دقیق و به موقع از این زمان استفاده شود می توانیم به هدفی که داریم برسیم.


وی در ادامه گفت: ما به زودی بعد از انتخاب و جذب بازیکنان مدنظرمان به اردوی یک هفته ای خواهیم رفت و تمرینات بدنسازی را آغاز می کنیم و چند دیدار تدارکاتی را هم در دستور کار داریم، ما می خواهیم با قدرت پا به مسابقات لیگ بگذاریم و برای این فصل در یک جایگاه خوب حضور پیدا کنیم.


خطیبی در پایان در رابطه با آنکه می توان به صعود ماشین سازی به لیگ برتر امیدوار بود یا خیر گفت: اگر با مشکلات خاصی در مسیر برخورد نکنیم می توان امیدوار به لیگ برتری شدن مجددا ماشین سازی بود اما هیچ کس نمی تواند چنین قولی را بدهد، من هم قول نمی دهم که این تیم را لیگ برتری کنم اما تمام تلاشم را خواهم کرد. اگرچه موفقیت ماشین سازی تنها با تلاش انفرادی اش حاصل نخواهد شد بلکه ما به حمایت و پشتیبانی هواداران و مسئولین استان نیز نیاز داریم.

دیدگاه‌ها