کد خبر : 1539068 | 26 تیر 1397 ساعت 11:28 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی فروتن فرانسه، یکی از محبوب‌ترین خروس‌ها

لینه‌کر: کانته‌ی خجالتی، بهترین بازیکن جام

انگولو کانته مدافع تیم ملی فرانسه که به خجالتی بودن شهره است در بازگشت پیروزمندانه‌ی خروسها به فرانسه هر چه تلاش کرد بار دیگر نتوانست از معرض توجه رسانه‌ها خودداری کند.

لینه‌کر: کانته‌ی خجالتی، بهترین بازیکن جام

به گزارش "ورزش سه"، کانته روز یکشنبه بعد از آنکه در جریان جشن فرانسوی‌ها در لوژنیکی آنقدر خجالتی بود که نمی‌توانست جام را از هم‌تیمی‌هایش گرفته و با آن عکس یادگاری بگیرد خبرساز شد. کانته آنقدر منتظر ماند تا استیون انزونزی پا در میانی کنند و از هم‌تیمی‌هاش بخواهد جام را به کانته هم بدهند. ولی روز دوشنبه در بازگشت خرس‌ها به فرانسه درحالیکه جمعیتی انبوه، شادی‌کنان و پایکوبان برای استقبال از قهرمان دنیا جمع شده بود، کانته بار دیگر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

 

ماجرا از آنجا شروع شد که ماتوئیدی همبازی کانته، ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که درآن به کانته نزدیک می‌شد و او را به خاطر متوقف کردن لیونل مسی تحسین می‌کرد.


ماتوئیدی در ویدیوی خود می‌گوید " کانته با این قد کوتاهش، جلوی مسی را گرفت ". ولی کانته با تواضع و فروتنی بسیار پاسخ می‌دهد " نه نه، ما با هم جلویش را گرفتیم ". ویدیویی که در اینستاگرام هزاران بار دیده شده و اظهارنظرهای زیادی در پی داشته.


اکثر کسانی که در این باره اظهارنظر کرده‌اند گفته‌اند کانته فروتن‌ترین قهرمان جهانی است که می‌توان تصور کرد. بی‌دلیل نیست که همه این مدافع تیزهوش و باکلاس فرانسوی را دوست دارند.


گری‌لینه‌کر یکی از شیفتگان انگولو کانته است. او می‌گوید با اینکه توپ طلایی جام جهانی به مودریچ اهدا شده ولی کانته در واقع بهترین بازیکن جام جهانی روسیه بوده.

 

لینه‌کر به نشریه‌ی فرانسوی اکیپ می‌گوید " از نظر من انگولو کانته بهترین فوتبالیست جام جهانی بوده. او از آن دسته فوتبالیست‌ها نیست که بخواهد همه درباره‌اش صحبت کنند و از او ستاره بسازند. فرانسه با کانته تیمی 12 نفره بود. او به تنهایی حکم 2 هافبک را دارد. کانته همه جا هست. کیفیت پاسهایش عالی است و می‌تواند به جلو یورش برده و خطوط حریف را در هم بشکند "

دیدگاه‌ها